מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״א 29.05.2011

בני ברק: ערב חינוך מרתק להורי תלמידי הישיבה

בשבוע שעבר, נערך בהיכל ישיבת חב"ד בבני ברק, בהנהלת הרב שלמה רוזנברג, ערב חינוך מרתק להורי תלמידי הישיבה, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ● את המשא המרכזי נשא המרצה האורח, הרב יצחק אלכמייסטר, איש חינוך ותיק וממקימי הארגונים 'צוהר' ו'הידברות', שריתק את ההורים במשך כשעה וחצי בפתרון בעיות העלולות לצוץ בגיל ההתבגרות, תוך מתן 'טיפים' ודגשים למניעת טעויות לסיפור המלא
בני ברק: ערב חינוך מרתק להורי תלמידי הישיבה

בשבוע שעבר, נערך בהיכל ישיבת חב"ד בבני ברק, בהנהלת הרב שלמה רוזנברג, ערב חינוך מרתק להורי תלמידי הישיבה, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך.

את פני ההורים קיבל מזכיר הישיבה, הרב משה כהן, שהעניק לכל אחד את קובץ "פרי ביכורי התמימים" החדש ואת העלון האחרון של "חדשות הישיבה".

פתח את הערב ב"דבר מלכות" המנהל הרוחני, הרב ישראל הלוי וינפלד, בשיחה מרתקת על מעלת לימוד התורה. את המשא המרכזי נשא המרצה האורח, הרב יצחק אלכמייסטר, איש חינוך ותיק וממקימי הארגונים 'צוהר' ו'הידברות', שריתק את ההורים במשך כשעה וחצי בפתרון בעיות העלולות לצוץ בגיל ההתבגרות, תוך מתן 'טיפים' ודגשים למניעת טעויות. בין השאר דיבר על חשיבות הקשר בין ההורים לילד ובין ההורים לצוות; בניית אמון של הילד בהורים; 'פקיחת עין' למניעת התדרדרות רוחנית עם התקדמות הטכנולוגיה, ועוד.

את דבר ההנהלה הביא מנהל הישיבה, הרב לוי רוזנברג, שסקר בדבריו את ה"מעלין בקודש" של הישיבה בכל התחומים: שבתות בישיבה עם ההנהלה, דגש מיוחד על תלמידים שמשקיעים בלימוד, תנופה חדשה ב'מבצע תפילין' ו'מסיבות שבת' ע"י התלמידים השלוחים, ועוד. כמו-כן שיתף את ההורים בהצלחה של ההנהלה לגבש קבוצה איכותית לשיעור א' בשנה"ל הבעל"ט, לאחר שההנהלה ביקרה אצל כל תלמיד בבית, וכל תלמיד עבר מבחן וראיון אישי, קיבל החלטות טובות כהכנה לכניסה לישיבה ואף שהה בשבת בישיבה.

בקשר למשנת הישיבה, ציטט הרב רוזנברג את דברי הרבי הריי"צ: "תוקף במשבצות של אהבה", ואמר כי משפט זה הפך למוטו של הישיבה. לסיום הודה לאנשי הצוות ולאחיו ר' שמואל על ההשקעה העצומה מתוך מסירה ונתינה למען התמימים.
לאחר ארוחת ערב חגיגית, בניצוחו של מנהל המטבח והתיפעול ר' מנחם פרקש, התקיים סימפוזיון על משנת הישיבה, עם צוות הישיבה: הרב דניאל אהרן, משגיח ומנהל הפנימייה; הרב שניאור זלמן גול, משגיח ראשי ומשפיע שיעור ג'; הרב ישראל הלוי וינפלד, המנהל הרוחני; ולצידם - היועץ החינוכי ר' מישאל אלמלם.

ההורים הביעו שביעות רצון רבה מהערב המהנה ומההשקעה הרבה והמיוחדת, בפרט בתקופה האחרונה, בגשמיות וברוחניות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.