מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״א 29.05.2011

רחובות: תפילין, פסוקים, והחלטות טובות בכדור פורח

קבוצת ילדים מבתי חב"ד ברחובות, ששלחה חמישה נציגים מחמש תהלוכות, עם הרב אברהם שאער וכן קבוצה מכפר תבור, יבניאל, ונצרת עלית שבאה עם הרב שלום פריימן שהוא מיוזמי הטיסה, הגיעו בשעה 6:00 לאתר השיגור בשדות עמק בית שאן לדיווח ולתמונות   
רחובות: תפילין, פסוקים, והחלטות טובות בכדור פורח

קבוצת ילדים מבתי חב"ד ברחובות, ששלחה חמישה נציגים מחמש תהלוכות, עם הרב אברהם שאער וכן קבוצה מכפר תבור, יבניאל, ונצרת עלית שבאה עם הרב שלום פריימן שהוא מיוזמי הטיסה, הגיעו בשעה 6:00 לאתר השיגור בשדות עמק בית שאן.

עקב רוחות ערות שהיו במקום, ניסו המפעילים שעה ארוכה להניע את הכדור. מאווררים הובאו וכל האפשרויות נוסו אך ללא הועיל.

המפעיל התייאש והודיע כי כנראה לא תהיה אפשרות להמריא עם הבלון, במיוחד כשהדלק באחד המאווררים אזל. נהג ההסעה מרחובות כבר עידכן את הרב מיכאל רייניץ כי נראה והילדים יחזרו ללא מימוש הזכייה לרחובות , אך השלוחים לא הרימו ידיים.

הרב שאער אמר כי צריך לפעול משהו ברוחניות והרב שלום פריימן שיחי' הכריז כי במכתב ששלחה אימו באגרות קודש נתקבל מענה על דרך " הוספה בענייני תורה ומצוות, וכך יצא לדרך מבצע תפילין במקום, כשהמפעילים סקפטיים ואומרים "מה זה יועיל", אך כבר נמצאו שניים מהחברה שהרב פריימן הניח להם תפילין ובהמשך לכך קראו הילדים את שנים עשר הפסוקים עם הנאספים, כשהרוח אט אט מתמתנת.

עם סיום הפסוקים אמר הרב שאער, עכשיו אתם יכולים לנסות, והמפעילים ניסו שוב. במאמץ משותף של ההורים יצא לדרך הניסיון האחרון כשכל ההורים הילדים והמפעילים מקבלים גם החלטות טובות ונושאים תפילה שהפעם זה יצליח.

ברגע אחד נפתח לפתע המצנח במקום בו אמור לזרום האוויר החם, וכך יכלו המפעילים להזרים כמות גדולה של חום לכדור שלפתע התייצב ונעמד. מחיאות כפיים סוערות והילדים שכבר ירדו מהכדור בניסיון הקודם הורמו אל הסל שהחל להתרומם ולרחף מעל השדות של העמק.

חבל, אמר הרב פריימן שאת הפתרון הזה לא עשינו מיד בהתחלה, כך היתה נחסכת מאיתנו שעה של המתנה חינם. אך לא לריק אמר הרב שאער, זה למען דעת כי יש מי שמנהיג את העולם, וזה הדברים שיצאו גם מפי הטייס שאמר מפורש " זה רק בזכות הילדים שהתפללו" כי במקרים דומים כאלה, אחוזי ההצלחה הם נמוכים. וכאן ההצלחה היתה נגד כל הסיכויים. הטיסה בכדור יצאה וחזרה בשלום כשהילדים מספרים על אווירה השמחה שהיתה בטיסה ועל החוויה שלא תשכח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.