מערכת COL | יום כ"ד אייר ה׳תשע״א 28.05.2011

העיתונות בדימונה מפרגנת לחב"ד

חצי יובל לבית חב"ד בדימונה והפעילות שוברת שיאים. אלפי ילדים והורים השתתפו בכינוס ענק ובתהלוכה שכבשה את העיר והעיתונות מפרגנת ● מי שחשב ללכת הביתה בסיום הכנס המרתק לא הצליח להיפרד כשראה את נחשול הצועדים בתהלוכה המדהימה שהחלה לנוע מיד בסיום הכנס כשבראשה קבוצת מתופפים מובילה כבמצעד צבאי של ממש  לסיפור המלא 
העיתונות בדימונה מפרגנת לחב
חצי יובל לבית חב"ד בדימונה והפעילות שוברת שיאים. אלפי ילדים והורים השתתפו בכינוס ענק ובתהלוכה שכבשה את העיר והעיתונות מפרגנת.

החל משעות הבוקר המוקדמות גדשו אלפי ילדים והורים את הבמה המרכזית בדימונה.

את הכינוס פתח מנהל בית חב"ד הרב ישראל גליס במסרים החשובים של ל"ג בעומר, אהבת ישראל ותורה אור ובאמירת פסוקים עם אלפי הילדים וההורים.

לאחר קיום הוראותיו של הרבי בתורה, תפילה וצדקה, הזמין הרב גליס את כוכב הילדים יובל המבולבל שהפעם כך נראה לא התבלבל, והרקיד ושעשע את המשתתפים, כשהוא קורא עם הילדים פסוקים מהתורה... ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה... ומצביע על התמונה הגדולה של הרבי ומכריז בפני כל הילדים את אהבתו לרבי מליובאוויטש.

בכינוס השתתף כב' הרב הראשי לדימונה הרב יצחק אלפנט שבירך את הנוכחים והביע את שמחתו על השילוב הנפלא של חוויה לילדים עם אירוע מסורתי לכבוד רשב"י.

מי שחשב ללכת הביתה בסיום הכנס המרתק לא הצליח להיפרד כשראה את נחשול הצועדים בתהלוכה המדהימה שהחלה לנוע מיד בסיום הכנס כשבראשה קבוצת מתופפים מובילה כבמצעד צבאי של ממש.

האלפים צעדו ברחובות דימונה כשהם מלווים בניידות משטרה, מאבטחים חמושים, חובשי מד"א ומתנדבים, אך לילדים כל זה לא הזיז הם רק רצו לשיר ולשמוח ולהשיג עוד דגל ועוד כרזה צבעונית.

בסיום התהלוכה נערך כינוס נוסף וחותם של האירוע ובו נערכה הגרלת פרסים בין המשתתפים בשווי אלפי שקלים... אבל הפרס המרכזי אמרו הורים רבים היה דוקא ה... חמישה חומשי תורה...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.