מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״א 26.05.2011

'ועידת המנהלים' של אגו"ח תיערך השנה בקיסריה

פירסום ראשון: בשעה זו יוצאת הודעה למנהלי מוסדות חב"ד בארץ כי ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד תיערך השנה ביום שני כ"ה סיוון במרכז האירועים והכנסים הגדול terra בקיסריה ● יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי לכינוס יש חשיבות רבה למען התפתחות מוסדות הרבי באה"ק  לסיפור המלא
'ועידת המנהלים' של אגו
מרכז TERRA - קיסריה

פירסום ראשון: בשעה זו יוצאת הודעה למנהלי מוסדות חב"ד בארץ כי ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד תיערך השנה ביום שני כ"ה סיוון במרכז האירועים והכנסים הגדול terra  בקיסריה.

ל-COL נמסר כי מקום זה נבחר על ידי ועדת הכנס לאחר שהוגשו בפניה מספר מקומות ומרכז האירועים בקיסריה נמצא כמתאים ביותר.

מרכז TERRA קיסריה נחשב למרכז אירועים וועידות בינלאומי ולמרות גילו הצעיר הספיק לארח אירועים וועידות מפורסמות. TERRA  -קיסריה משתרע על שטח של 16 דונם בפארק העסקים הצפוני של קיסריה ואולם הועידות שבמרכזו שוכן בליבו של גן מעוצב ברוח הפנג שווי העשוי מעץ וזכוכית בבנייה חדשנית ומתוחכמת שלא נראתה בארץ. מרכז terra ממוקם במרכז העסקים של קיסריה סמוך לתחנת הרכבת.

ממשרדי אגודת חסידי חב"ד נמסר כי מטרת הועידה לכנס את כל המנהלים מתוך אחווה ואהבת אחים לסייע האחד לרעהו מתוך נסיונם העשיר בעצה ומעש ולהביא בפני מנהלי המוסדות מגוון דרכים ואפשרויות יצירתיות לפיתוח מוסדות חב"ד באה"ק בגשמיות ורוחניות.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי לכינוס יש חשיבות רבה למען התפתחות מוסדות הרבי באה"ק והוא פועל יוצא מהוראת הרבי לאגו"ח "לפתח המוסדות ולהציע הצעות מתוך אהבת חסידים ואהבת אחים" (אג"ק, אגרת אשנ"ח). 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.