מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״א 26.05.2011

לאור ההצלחה אשתקד: חג השבועות השנה יהיה 10

זה התחיל בשנה שעברה. לרגל מלאות שלושים שנה לקריאת הרבי לכנס את ילדי ישראל למעמד קריאת עשרת הדברות, יצא צעירי אגודת חב"ד במבצע מיוחד שאיגד את כל בתי חב"ד ● במסגרת המבצע, שזכה לכינוי "שבועות 10" נערכה הגרלה על פרסים יקרי ערך בין כל הילדים שבואו לשמוע את עשרת הדברות בחג מתן תורתנו. המבצע הופעל על ידי בתי חב"ד בתי חב"ד, בשיתוף-פעולה עם גבאי בתי-הכנסת  לסיפור המלא
לאור ההצלחה אשתקד: חג השבועות השנה יהיה 10
המודעה למבצע

כתב COL

זה התחיל בשנה שעברה. לרגל מלאות שלושים שנה לקריאת הרבי לכנס את ילדי ישראל למעמד קריאת עשרת הדברות, יצא המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד במבצע מיוחד שאיגד את כל בתי חב"ד בארה"ק.

במסגרת המבצע, שזכה לכינוי "שבועות 10" נערכה הגרלה על פרסים יקרי ערך בין כל הילדים שבואו לשמוע את עשרת הדברות בחג מתן תורתנו. המבצע הופעל על ידי בתי חב"ד בתי חב"ד, בשיתוף-פעולה עם גבאי בתי-הכנסת, כאשר קהילות חב"ד ברחבי הארץ הצטרפו אף הם.

הצלחת המבצע בשנה שעברה, לא הותירה מקום לספקות בלב המארגנים, מדיווחים שהתקבלו עלה שבעקבות המבצע הוכפל מספר הילדים המשתתפים באירועי חב"ד בחג השבועות, בעקבות כך, ייערך השנה המבצע שוב ובהיקף רחב עוד יותר. 
 
במסגרת המבצע, יוגרלו פרסים יקרי ערך כמו עשרה סטים של חמישה חומשי תורה מבוארים, עשרה מחשבים ניידים, עשרה זוגות אופניים, עשרה מסוקים על שלט רחוק, ועוד עשרות פרסים יקרי ערך – הכול בסימן 10 . כל ילד שיגיע לבית חב"ד, למתנ"ס, או לבית הכנסת בשבועות ויאזין לעשרת הדברות יקבל כרטיס בעל מספר סידורי המאפשר לו להשתתף בחידון ובהגרלה שיתקיימו לאחר החג. הילדים יתקשרו אחרי החג למוקד טלפוני מיוחד, יענו על שאלון קצר הקשור לחג-השבועות ולתורה. העונים נכונה ישתתפו בהרגלה הארצית הגדולה,  שמות הזוכים יפורסמו כעבור כמה ימים, והפרסים יחולקו לילדים המאושרים על ידי השלוחים המקומיים. בימים אלו נפתח הקמפיין הפרסומי הגדול למבצע.
 
בעקבות הלקחים שהופקו מהמבצע בשנה שעברה, אז, בשל העומס הרב קרסה המערכת הטלפונית, שודרגה המערכת השנה, והיא תופעל על ידי חברת 'טלאול' – מהגדולות בישראל.
 
יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר: "לנגד עיננו עומדת הוראתו של הרבי בעת ההכרזה על מבצע שבועות "אז אלע בתי כנסיות זאלן זיין אנגעפילט דעם חג השבועות בשעת קרה"ת עשה"ד - מיט קינדער..." [=שכל בתי הכנסיות יהיו מלאים בחג השבועות בשעת קריאת התורה עשרת הדיברות – עם ילדים] ואנו בטוחים שמבצע זה המופעל בשיתוף פעולה של כל בתי חב"ד בארה"ק – יביא תנופה מחודשת לקיום למבצע חשוב זה שהרי כה עודד.

ל-COL נודע כי השנה הוכפלו מספר הפרסים, ויגיעו לכדי 80 פרסים. בנוסף, שודרגה משמעותית המערכת הטלפונית, שבעז"ה תתמודד בהצלחה רבה יותר עם עשרות אלפי הילדים הצפויים להשתתף במבצע. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.