מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״א 25.05.2011

הרב פינטו בהתבטאות נדירה: "שלוחי חב"ד מוסרים את נפשם"

במסגרת ביקור שערך האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בציוני אבות החסידות באוקראינה, הוא ערך סיור במרכז הקהילתי בוינציא וחנך את מקווה הטהרה שנבנה על-ידי השליח הרב שאול הורביץ, רב הקהילה ● "שלוחי חב"ד בארצות אלו, מוסרים את נפשם כדי להשיב נשמות תועות לאבינו שבשמים ואשרם ואשרי חלקם", אמר  לסיפור המלא
הרב פינטו בהתבטאות נדירה:
למעלה: הרב פינטו עם הרב הורביץ, השבוע

במסגרת ביקור שערך השבוע הרב יאשיהו פינטו בציוני אבות החסידות באוקראינה, הוא ערך סיור במרכז הקהילתי בוינציא וחנך את מקווה הטהרה המפואר שנבנה במרכז החב"די על-ידי השליח הרב שאול הורביץ שמכהן כרב הקהילה.

בחצות לילה, לאחר רגע לפני שעלה על מטוס מיוחד בחזרה ממז'יבוז', סייר הרב פינטו במרכז הקהילתי, ובירר על השלבים ההלכתיים השונים, כיצד הוקם מקווה הטהרה המפואר והביע התפעלות מההשקעה הגדולה שנעשית שם לחיזוק הטהרה בישראל.

תושבי העיר קיבלו את האורח בהתרגשות והתברכו על ידו ובדברי הברכה הנרגשים שהשמיע הרב לרב הורביץ, אמר כי אבותיו האדמו"רים לבית אבוחצירא ופינטו קשורים בעבתות של אהבה לדרך החסידות ולמחוללה הבעל שם-טוב.

"יש להחזיק טובה וברכה לנדיב החסיד לוי לבייב על שזכה להביא לתחייה יהודית בכל הערים הללו שבהם נולדה החסידות שלמעשה היא זה שנתנה את האור לעולם בדורות האחרונים שלפני ביאת המשיח", אמר.

הרב פינטו ציין בדבריו גם את תרומתם של נדיבים נוספים כמו אדוארדו אלשטיין מארגנטינה ויהודים נוספים שנוטלים חלק ומסייע לר' לוי במלאכת קודש זו. "רבני הקהילות ושלוחי חב"ד בארצות אלו, מוסרים את נפשם כדי להשיב נשמות תועות לאבינו שבשמים ואשרם ואשרי חלקם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.