מערכת COL | יום ט' אב ה׳תשס״ד 27.07.2004

בית המשפט הורה לאסוף את המזון

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו המורה לחברת בר-און יבוא ושיווק מוצרי מזון 2002 בע''מ, לאסוף מוצרי מזון ששווקו על-ידה, בניגוד לחוק לאיסור הונאה בכשרות ואשר נחזו להיות כשרים ובחלקם אף כשרים למהדרין, על-אף שלא היו כאלה. הצו הוצא לבקשת בד''צ חתם סופר ורבה של הקהילה היהודית בתאילנד שליח חב"ד הרב יוסף חיים קנטור. המבקשים טענו, באמצעות עורכי הדין אביתר קנולר וטל קרפלוס ממשרד גילת, קנולר, גראוס ושות', כי חברת בר-און משווקת מוצרי מזון טרפים, תוך שהיא מסמנת אותם כאילו הם כשרים בהשגחת בד''צ חתם סופר או בהשגחת רב הקהילה היהודית בתאילנד.
בית המשפט הורה לאסוף את המזון
בכך, טענו המבקשים, מנסה חברת בר-און לשווק לציבור שומרי הכשרות מוצרים טרפים הנחזים ככשרים, תוך ניצול נכונותם של שומרי הכשרות לשלם עבור הערך המוסף של מוצר כשר ובמקרים מסוימים, אף בהשגחת הבד''צ. בבקשה נאמר, כי פרט לנזקים הנגרמים לתובעים כתוצאה מהשימוש ללא היתר בשמם, מפרה חברת בר-און את חוק איסור ההונאה בכשרות, הקובע כי שווק המוצרים באופן כזה מהווה עבירה פלילית.

חברת בר-און מייבאת ומשווקת מוצרי מזון. בין השאר, היא מייבאת רטבים וחלב קוקוס המיוצרים בתאילנד ומשווקים על-ידה בכל רחבי הארץ. הצו שהוציא השופט יהודה זפט בהסכמת שני הצדדים, הורה לחברת בר-און לערוך באופן מיידי בירור אצל כל לקוחותיה ולקוחות המפיצים שלה ולאסוף את כל המוצרים אותם שיווקה בניגוד לדין. כמו כן, מורה הצו לחברת בר-און, לקנות את המוצרים הללו מכל החנויות במידת הצורך.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
לחב"ד יש שופט קבוע
ט' אב ה׳תשס״ד
יהודה זפט
2.
מה הקשר?
י' אב ה׳תשס״ד
בתמונה מופיעה תמונתו של הרב לאו,
אולי משהו יכול להסביר מה הקשר?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.