מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשע״א 22.05.2011

שירת "אני מאמין" הרעידה את כיכר השבת בתהלוכת צעירי חב"ד

לצד מאות תהלוכות שנערכו בל"ג בעומר בכל רחבי הארץ על ידי צעירי חב"ד, בלטה התהלוכה המרכזית והססגונית שאורגנה על ידי צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב ● בתהלוכות ברחבי הארץ חולקו חצי מליון ספרונים, ספרי קודש, ופרסים למשתתפי התהלוכות ● האירוע המרכזי בירושלים נחתם בשירת "אני מאמין" אדירה מפיהם של אלפי הילדים ● את האירוע כיבד בנוכחתו הנגיד מר גארי פינדר מהוואלי שבקליפורניה, תומך גדול של השלוחים בוואלי בראשות השליח הרב יהושע בנימין גורדון ● COL מגיש: דיווח מלא וגלריית תמונות ראשונה  לצפייה בתמונות בפנים: גלריית ענק 60 תמונות של מהתהלוכה הגדולה >>> 
שירת
צילום: יוסי פורמנסקי, COL

כתב COL

למעלה מרבבת ילדים תלמידי התתי"ם מכל החוגים של היהדות החרדית מילאו את כיכר השבת בתהלוכה הגדולה והמרכזית של תהלוכות ל"ג בעומר שהגה ויזם כהרבי, ושאורגנה בארגון וסדר מופתי ע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

עוד בטרם החלה התהלוכה הססגונית היו הדרכים המובילות אל הרחבה הענקית של מכון למורות בית יעקב במעלה רח' מנחת יצחק, משופעות במראות חן מרגשים ומרנינים.חוט של חסד נסוך על פניהם הרכות והתמימות של אלפי ילדי תשב"ר , כולם באו להשתתף בתהלוכת ל"ג בעומר המסורתית והמפוארת.

מיד בהגיעם חולקו הילדים לקבוצות, כאשר כל קבוצה נושאת שם של אחד התנאים . האות ניתן ועשרת אלפים הילדים פתחו בתפילת מנחה המונית, ואלפי הגרונות הצעירים שהשמיעו בנעימה אחת "אמן" אחרי החזן, נתנו את הטון לכל האירוע.כשהתהלוכה יצאה לדרך נהפכה למפגן עוצמה גדול, אלפי הילדים צעדו לכל אורך הרחובות ברנדייס ומלכי ישראל בסדר מופתי ובשירה מאורגנת להפליא.

בראש התהלוכה צעדה תזמורת תופים מרשימה של ילדי תלמוד תורה תורת אמת ירושלים בהדרכת התמימים מני יוזביץ ויצחק פורתי. המידרכות היו מלאות המון אדם שצפה בתהלוכה וקיבלו את פניהם של הילדים במחיאות כפיים והצטרפו לשירתם האדירה.

כל הדרכים המובילות אל כיכר השבת נסגרו על ידי המשטרה למשך כל שעות התהלוכה והכינוס. בכיכר עצמה כבר המתינו אלפי אנשים במדרכות שמסביב לכיכר . לאחר שכל רבבת הילדים מילאו בצפיפות את הכיכר והתוכנית התחילה נתגלו לעיני הצופים מראות סגולה, מעוררי השתוממות קודש של המעמד. אירוע מיוחד של ילדי תשב"ר.

הכינוס נפתח באמירת כל התהלים, עשרות פעמים בו זמנית על פי חלוקה מראש של מספר פסוקים שכל ילד קיבל, ובהמשכו שמעו הילדים דברי התעוררות מפי רבנים וראשי ישיבות שהעלו על נס את המפגן האדיר של אחדות ישראל והזדהות עם מהות ל"ג בעומר. את דבר רבני חב"ד השמיע הרב זאב דב סלונים רב מרכז העיר, ואת דבר צעירי אגודת חב"ד השמיע הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב. גם מקומם של הילדים לא נפקד בין הנאומים: הילד מנחם מענדל סודרי מת"ת  "תורת אמת" חב"ד השמיע דברי תורה מענינא דיומא.

את האירוע כיבד בנוכחתו הנגיד מר גארי פינדר מהוואלי שבקליפורניה, תומך גדול של השלוחים בוואלי בראשות השליח הרב יהושע בנימין גורדון. אל פינדר נלווה ר' יוסי מלכא משלוחי חב"ד בוואלי.

במהלך הכינוס הופיעו בפני הילדים הזמר החסידי ר' חיים מאיר שטיינמץ וה"משמחים" בראשות ר' חיים קרישבסקי שכל אחד העביר לילדים מסר חינוכי.

בין אלפי הילדים הוגרלו מאות ספרי קודש ביניהם שסי"ם רמב"ם וסטים שולחן ערוך ועוד. את האירוע הנחה בחן מיוחד הרב נפתלי הכהן רוט שעמד בראש ארגון התהלוכה.

האירוע נחתם בשירת "אני מאמין" אדירה מפיהם של אלפי הילדים שקולם הטהור הדהד עד למרחקים.

האירוע הופק ע"י הרב נועם רוט והרב ישראל כהן ועימם התמימים: יוסף יצחק ניאזוב
יענקי יעקובוב שניאור רבינוביץ ושלומי שוחט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.