מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״א 19.05.2011

יוזמה: הגדילו את תהלוכות ל"ג בעומר באמצעות האימייל שלכם

חסיד חב"ד מירושלים, איש תוכנה ואינטרנט, ר' צבי שמואל ניימן, יזם רעיון מקורי להגדיל את מספר המשתתפים בתהלוכות ל"ג בעומר, באמצעות שליחת מייל אישי לרשימת אנשי הקשר של כל אחד מאנ"ש ● אתמול הוא נחשף לפרסום ב-COL "כל התהלוכות בקליק אחד" - בדבר האפשרות לאתר את תהלוכות ל"ג בעומר בארץ באתר צעירי-חב"ד באינטרנט לסיפור המלא ● חדש מצעירי חב"ד: כל התהלוכות בקליק אחד!
יוזמה: הגדילו את תהלוכות ל

חסיד חב"ד מירושלים, איש תוכנה ואינטרנט, ר' צבי שמואל ניימן, יזם רעיון מקורי להגדיל את מספר המשתתפים בתהלוכות ל"ג בעומר, באמצעות שליחת מייל אישי לרשימת אנשי הקשר של כל אחד מאנ"ש.

"כל אחד יקדיש 3 דקות מזמנו ולתהלוכות יצטרפו עוד אלפי ילדים" אומר ניימן ומוסיף: "על פי נתונים סטטיסטיים, מכל 100 איש שיפתחו את המייל 5 אנשים יגיעו לתהלוכה".

ניימן עוסק בפיתוח תוכנת קשרים בין המבקרים בבתי חב"ד. אתמול הוא נחשף לפרסום ב-COL "כל התהלוכות בקליק אחד" - בדבר האפשרות לאתר את תהלוכות ל"ג בעומר בארץ באתר צעירי-חב"ד באינטרנט, והיום הוא מציע לכל אחד מאנ"ש אימייל מעוצב (כמו התמונה בידיעה זו) שאותו יכול כל אחד להעביר הלאה לאנשי הקשר שלו.

"כל שעליך לעשות הוא להכניס את כתובת האימייל שלך לדף האינטרנט של המיזם ובתוך כמה דקות תקבל את האימייל המעוצב לתיבה שלך כדי שתוכל להעבירו הלאה", אומר ניימן.

הקש כאן כדי לקבל את האימייל המעוצב

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.