מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשס״ד 26.07.2004

אורחים בכולל חב"ד: "באנו ללמוד מקרוב על פעילותכם"

מסתבר, שעשייה אינטנסיבית של חסד ונתינה – דווקא כזו הנעשית ללא כותרות מרעישות – נראית היטב לעין, בפרט לעיני מי שתפקידו לעקוב ולפקח אחר פעילות מסוג זה.. כולל חב"ד, המטפל מידי יום בעשרות פניות של בקשה לעזרה – הופתע לקבל בשבוע שעבר פנייה מאוד לא שגרתית. על הקו היתה פקידה שביקשה לתאם "ביקור עבודה" לצוות ממלכתי, שעוסק בגיבוש דרכי פעולה להתמודדות עם העוני ומיגור המצוקה הציבורית בישראל. "הם מכירים היטב את נתוני הפעילות. עכשיו ברצונם ללמוד מקרוב את 'הנוסחה שמאחורי העשייה'", אמרה.
אורחים בכולל חב
הפרופ' דב גולדברגר מנכ"ל משרד הרווחה; עו"ד שלמה שחר האפוטרופוס הכללי; והרב מענדי בלוי
כך זכה כולל חב"ד לביקור של משלחת ציבורית בכירה, בראשות האפוטרופוס הכללי והנאמן הציבורי עו"ד שלמה שחר, מנכ"ל משרד הרווחה הפרופ' דב גולדברגר, מנהלת קרן העזבונות גב' יוכי אילוז ועוזריהם הקרובים.

שעה ארוכה ישבו האורחים והאזינו בתשומת לב רבה לסקירה מקיפה על כולל חב"ד ומייסדו, על מפעל חסד שתומך ב"עניי ארץ הקודש" כבר למעלה מ-250 שנה, ועל דרכי הפעילות שגובשה בזהירות עפ"י הדרכותיו והוראותיו של הרבי נשיא דורנו – ובכוחו וברכתו מוסיפה לצבור תאוצה, ולתמוך בעוד ועוד משפחות ויחידים בכל רחבי הארץ.

הפגישה הסתיימה בסיור ממושך שערכו עבורם מנהלי פעילות כולל חב"ד בישראל הרב מענדי בלוי והרב משה שמואל דייטש, בבתי התמחוי של כולל חב"ד בירושלים. האורחים לא הסתירו את התפעלותם: "באנו להיווכח מקרוב כיצד יתכן, שגם במצב הכלכלי הקשה ששורר כיום – ישנו מוסד שמצליח להגביר ולהרחיב את העשייה הציבורית" אמרו.

עו"ד שחר והפרופ' גולדברגר ציינו לשבח את כולל חב"ד ומפעליו, שמהווים כיום סמל ומופת להתנהלות נכונה. את מסקנותיהם, מתכוונים חברי המשלחת לשלב בתוך ההמלצות לפעילות נכונה, עבור כל הגופים הרשמיים והוולונטריים בישראל.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
קליברים
ח' אב ה׳תשס״ד
מה יש לומר
2.
משעשע..
ח' אב ה׳תשס״ד
מסתבר, שעשייה אינטנסיבית של חסד ונתינה – ...............דווקא כזו הנעשית ללא כותרות מרעישות(...........)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.