מערכת COL | יום י"ד אייר ה׳תשע״א 18.05.2011

קונסול ושגריר ישראל בקבלת הפנים לחברי משלחת "בלב אחד"

במלון מאריוט בעיר נערך אירוע קבלת הפנים הרישמי לחברי משלחת "בלב אחד" של מצוייני צה"ל בהשתתפות מר מירון ראובן, שגריר ישראל באו"ם ומר עידו אהרוני, קונסול ישראל בניו יורק ● "הרעיון הוא להביא לאותם אלו שעשו רבות עבורינו את האפשרות לצאת משגרת המכאוב והטיפולים היומיומים שלהם למסע של אושר, שמחה והגשמה", אומר הרב מנחם קוטנר, מנהל ארגון "חב"ד למען נפגעי טרור" שמלווה את אותם חיילים בקשר הדוק במהלך כל ימות השנה לדיווח, וידאו, ותמונות 
קונסול ושגריר ישראל בקבלת הפנים לחברי משלחת
צילום: בנצי ששון

קצת יותר מ-48 שעות חלפו מאז נחתו בעיר ניו יורק חברי משלחת "בלב אחד" של מצוייני צה"ל, ונראה שהשהות שלהם ריגשה מספר לא מועט של אנשים מכל גווני הקשת.

אמש, בוקרו של יום שלישי לאחר יום טיול ברחבי האי מנהטן ולקראת יום נוסף באי נערך במלון מאריוט שבעיר אירוע קבלת הפנים הרישמי של המשלחת, בו לצד אנשי הקהילה, תומכי וידידי המסע השתתפו אף מספר נכבדים בניהם מר מירון ראובן, שגריר ישראל באו"ם ומר עידו אהרוני, קונסול ישראל בניו יורק.

המשתתפים לא יכלו להסתיר את התרגשותם כשהרב אוריאל ויגלר, מארח המשלחת ומנהל מרכז חב"ד לישראלים באיפר סייד מנהטן, פתח את האירוע כשהוא משתף את הנוכחים במספר סצינות שקרו ביממה האחרונה בזמן בו הקבוצה סיירה ברחבי האי מנהטן.

ישראלים, יהודים או סתם תיירים ממדינות שונות, כולם מתרגשים ואפילו דומעים כשהם שומעים ורואים ממקור ראשון את ה"חוויות" של אותם גיבורים. אחד מהם כפיר. ל, שנחשב "לפצוע הקשה ביותר של צה"ל בעזה", עם עבר של 132 ניתוחים ושהות ממושכת של 6 שנים בבית רפואה, גרם למספר עוברי אורח לפרוץ בבכי, כשהוא משיב להם בחיבוק עז וחיוך שאי אפשר לעמוד בפניו.

"תמיד חשבתי שאני בחזית", פתח מר ראובן, שגריר ישראל באו"ם את דבריו. "עכשיו שאני רואה אתכם ושומע את מה שעברתם אני מבין שאתם אלו שעמדתם בחזית בכדי להגן עלינו ועל מה ששייך לנו".

קונסול ישראל בניו יורק, מר אהרוני הודה בדבריו למארגני המסע כשהוא פונה לחיילים ואומר: "אנחנו יודעים מהו המחיר ששילמתם עבור ביטחוננו, ולצערינו אתם עדיין משלמים, ואנחנו מעריכים ומודים לכם על כך".

"הרעיון הוא להביא לאותם אלו שעשו רבות עבורינו את האפשרות לצאת משגרת המכאוב והטיפולים היומיומים שלהם למסע של אושר, שמחה והגשמה", אומר הרב מנחם קוטנר, מנהל ארגון "חב"ד למען נפגעי טרור" שמלווה את אותם חיילים בקשר הדוק במהלך כל ימות השנה.

אחרון הנואמים היה החייל אהרון נארוזוף שהודה לרב מנחם קוטנר והרב אוריאל ויגלר על החוויה, כשהוא משתף את הקהל בסיפור הפציעה שלו וכיצד התוודע לרב קוטנר.
עם סיום האירוע פנו חברי המשלחת אל גן בית חב"ד שם התקבלו הם בשירה וריקודים ע"י ילדי הגן שהכינו מכתבי תודה ואף דברי מאפה עבור החיילים, ביקור שריגש את החיילים במאוד.

את המשך היום בילו החיילים בשייט ל'פסל החירות', ביקור ב'רוקפלר סנטר', 'טיימס סקוויר', ועוד שלל אטרקציות שנמשכו עד מאוחר, בד בבד עם ההכנות לקראת הנסיעה מחר לעיר הבירה וושינגטון.

לצפייה בדברי שגריר ישראל באו"ם, מר מירון ראובן לחצו על כפתור ההפעלה:

Remarks of Israeli Ambassador to the UN Meron Reuben from Chabad Israel Center on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.