מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשע״א 17.05.2011

חסד און-ליין: היוזמה של פופאק יוצאת לדרך

לפני חצי שנה חשפנו כאן יוזמת-חסד חדשנית ומקורית של הפילנתרופים החב"דיים הרב יוסף יצחק ורעייתו בת שבע פופאק, שהחליטו לגייס את פלאי הטכנולוגיה ולהקים "אתר קניות" ידידותי באמצעותו יתאפשר לחסידי חב"ד בישראל להוזיל באופן משמעותי את סל הקניות החודשי  לדיווח  
חסד און-ליין: היוזמה של פופאק יוצאת לדרך
לפני חצי שנה חשפנו כאן יוזמת-חסד חדשנית ומקורית של הפילנתרופים החב"דיים הרב יוסף יצחק ורעייתו בת שבע פופאק, שהחליטו לגייס את פלאי הטכנולוגיה ולהקים "אתר קניות" ידידותי באמצעותו יתאפשר לחסידי חב"ד בישראל להוזיל באופן משמעותי את סל הקניות החודשי.

לאחרונה הסתיים שלב ה"פיילוט" – ועתה מסמן הרב פופאק 'V': המשימה הושלמה, היוזמה יוצאת לדרך ותשרת את משפחות אנ"ש בשלושה אזורים: קרית מלאכי, כפר חב"ד ושיכון-חב"ד לוד. הבשורה התקבלה באהדה רבה וההיענות גבוהה מאוד, כאשר עשרות משפחות מבקשות ליהנות מחוויית קניה מכובדת, מהנה וזולה בעשרות אחוזים מכל רשתות המזון, החנויות והמרכולים.

אתר הקניות (בכתובת: www.Colel.co.il) הוא צידו האחד של הפרויקט. בצדו השני ניצב מרכז לוגיסטי שהוקם באזור התעשייה "באר טוביה" על ידי עמוד החסד הנגיד הרב דוד סלאגר שי'.

במבנה ההדור שהוקם במתחם המשתרע על פני שבעה דונמים(!) מרוכזים שורת פעילויות חסד בקנה מידה ארצי. זהו הלב הפועם של ארגון החסד 'כולל חב"ד' וממנו יוצאת אורה ורווחה לרבבות נפשות מאוכלוסיית המצוקה הנזקקת ביותר בישראל.
ליקוט המוצרים הנרכשים באתר הקניות החדש, והכנת המשלוח עבור כל משפחה הרוכשת מוצרים באמצעות האתר – פעולות אלו נעשות במתחם הלוגיסטי ע"ש סלאגר.

כאמור, משרת האתר בשלב זה משרת את תושבי הערים: קרית מלאכי, כפר חב"ד ולוד כאשר הכוונה היא להרחיב בהדרגה את אזורי הפעילות לכל חלקי הארץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.