מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״א 15.05.2011

סגן השר מוזס: מוסדות חב״ד בלוד הם היהלום שבכתר

סגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס ערך ביום חמישי בשבוע שעבר סיור מקיף במוסדות החינוך בשיכון חב”ד בלוד. את הסיור יזם ועד ההורים של בית הספר לבנות. במסגרת הביקור עמד סגן השר מוזס מקרוב על מצוקת הצפיפות בחדרי הלימוד בתלמוד תורה, כמו גם ביקור בבית הספר לבנות בשכונה ובישיבת תומכי תמימים  לגלריית תמונות 
סגן השר מוזס: מוסדות חב״ד בלוד הם היהלום שבכתר
סגן השר הרב מוזס בביקור בלוד (צילום: ברלה שיינר, COL)

סגן שר החינוך הרב מנחם אליעזר מוזס ערך ביום חמישי בשבוע שעבר סיור מקיף במוסדות החינוך בשיכון חב”ד בלוד. את הסיור יזם ועד ההורים של בית הספר לבנות.


הביקור נפתח בבית הספר לבנות בהנהלתה של הגב׳ בתיה גרינברג. את פני הרב מוזס קיבלו רב העיר הגה"ח הרב נתן אורטנר שליט”א, מרא דאתרא דשיכון חב”ד לוד הגה”ח הרב ברוך בועז יורקוביץ שליט״א, הרה”ח ר׳ נפתלי גרינברג ממשפיעי השכונה, הרב יעקב גלויברמן ממייסדי השכונה ועסקניה, יו”ר ועד הקהל ר׳ חיים גלינסקי, ונציגי ועד ההורים ר׳ שלום שיינר ור׳ גל ליסק.


ראשון הדוברים היה רב העיר הרב אורטנר שסיפר לסגן השר על הייחודיות של בית הספר לבנות המהווה נכון להיום כבית ספר האיכותי והחרדי ביותר באיזור לוד והסביבה ומשמש את כלל בנות האיזור המעוניינות בחינוך חרדי ערכי וחסידי וכתוצאה מכך, ב"ה המקום צר מלהכיל ויש צורך דחוף בהקצאת משאבים להרחבת בית הספר בהקדם האפשרי.


רב השכונה, הרב יורקוביץ הרחיב בדבריו על גודל ומעלת השכונה ופעולותיה המשפיעים על העיר לוד כולה בהפצת תורה וחסידות.


מנהלת בית הספר, הגב׳ בתיה גרינברג הציגה בפני סגן השר את ההתפתחות הניכרת בהגדלת מס' התלמידות ובמתן מענים דיפרנציאלים של קבוצות למידה לתגבור ולמצוינות בהוראה איכותית ע"י הצוות המעולה של ביה"ס. מאידך הושם דגש על המצוקה הקשה הקיימת לנוכח מחסור בחדרי לימוד ובחדרי תחום ראויים. סגן השר התרשם עמוקות מהחינוך החסידי המוענק לתלמידות בית הספר ומהאווירה הלימודית וטיפוח המקום והבטיח לסייע בפיתוח של תוספת מבנה לימודים לבית הספר.


בהמשך הסיור הגיע הרב מוזס לת”ת בנים שם קיבלו את פניו מנהל בית הספר הרב ברק כוכבי, ומנהל הפעילות החסידית הרב מנחם ישעיהו. סגן השר סייר בכיתות והתרשם עמוקות מהתלמידים הנפלאים ומהצוות המיוחד. במשרד המנהל נפרשה תמונת המצב הנוכחי של הת”ת והוצגו המצוקות איתם מתמודדים הילדים הצוות וההנהלה כשהמבט נישא אל עתיד טוב יותר שייתן פתרון של הרחבת המקום וקידום התוכניות הלימודיות הרבות המתוכננות למען כלל ילדי השכונה.


הרב מנשה חדד מנהל הישיבה וגני הילדים הציג בפני סגן השר את המצוקה הנוראה של כיתת הגן חובה בה נאלצים ללמוד למעלה מ 40 ילדים בתוך מקלט קטן וחנוק כשהשנים הבאות מתוכננות עוד כיתות עמוסות ביותר בלעה״ר והצורך לפתרון יסודי הינו דחוף ביותר.


פמליית סגן השר השלימה את הסיור בביקור בזאל ישיבת תומכי תמימים. סגן השר עמד נפעם למראה מאות בחורים השוקדים על לימודם כשקול התורה מהדהד למרחוק.


בארוחת צהריים חגיגית שחתמה את הסיור הממושך אמר סגן השר כי אין מילים בפיו לתאר את העוצמה והייחודיות של המוסדות המיוחדים שבשיכון חב״ד בלוד והוא יעשה הכל לסייע ולקדם את ענייני השכונה הנמצאים תחת משרדו - משרד החינוך. כמו״כ, הודה בחום לועד הקהל, ועד ההורים ומנהלי המוסדות על האירוח החם והלבבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.