מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״א 15.05.2011

אחרי 25 שנים: בית ספר לבנות ברחובות

שגשוג והתפתחות בקהילת חב"ד ברחובות: לאחר 25 שנים בהם למדו כ-‏250 בנות חב"ד רחובות בבית ספר חב"ד בנס ציונה, יזכו הבנות לבית הספר משלהן בעירם. את ההחלטה קיבלה עיריית רחובות בשיתוף משרד החינוך ● היות שזמני הרישום בכל הארץ כבר הסתיימו, בצעד חריג ביותר עיריית רחובות תודיע בקרוב על שני ימי רישום במיוחד לבנות חב"ד ברחובות, על מנת לזרז את התהליך לפתיחת שנה"ל בזמנה  לסיפור המלא
אחרי 25 שנים: בית ספר לבנות ברחובות

שגשוג והתפתחות בקהילת חב"ד ברחובות: לאחר 25 שנים בהם למדו כ-‏250 בנות חב"ד רחובות בבית ספר חב"ד בנס ציונה, יזכו הבנות לבית הספר משלהן בעירם. את ההחלטה קיבלה עיריית רחובות בשיתוף משרד החינוך.

ההעברה מתאפשרת לאחר שנים רבות של מאבקים, הפגנות וניסיונות מצד מנהלי המוסדות הרב אלימלך שחר והרב ארז קרלנשטיין, לחסוך מבנות הקהילה את הנסיעה לנס ציונה מידי יום ביומו. חברי הקהילה קיבלו את הבשורה המשמחת בדרשת השבת של המרא דאתרא הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שיחי'.

הכל החל בשלהי שנות הממי"ם, בית ספר 'רשת אהלי יוסף יצחק' בנס ציונה עמד בפני סגירה, עקב מספר מצומצם של תלמידות. על-מנת למנוע את סגירת בית הספר, התקבלה החלטה בקהילת חב"ד ברחובות כי בנות העיר ילמדו בנס ציונה ובכך יצילו את סגירתה.

במהלך השנים, עם גידולם של מספר התלמידות של חב"ד ברחובות, לא היה מנוס מלדרוש את העברתן של בנות חב"ד בעיר לבית ספר בקרבת מקום מגוריהם.

כאמור, לאחר מאמצים של שנים מצד מנהלי המוסדות, סוף כל סוף התקבלה ההחלטה של עיריית רחובות ומשרד החינוך, כי בשנה הקרובה - תשע"ב, בנות חב"ד יחסכו מעצמן את הנסיעות לנס ציונה.

לאחר שרב הקהילה הכריז על הפתיחה של בית הספר, הביעו חברי הקהילה את שביעות רצונם בהתרגשות רבה.

היות שזמני הרישום בכל הארץ כבר הסתיימו, בצעד חריג ביותר עיריית רחובות תודיע בקרוב על שני ימי רישום במיוחד לבנות חב"ד ברחובות, על מנת לזרז את התהליך לפתיחת שנה"ל בזמנה.

ברכותיו של הרבי מלוות את כל תהליך המעבר. לאחר ההחלטה הסופית כי בשנה הקרובה יפתח בית הספר, בישרו על כך לרבי מנהלי המוסדות, ובתשובה שהתקבלה באמצעות ה'אגרות קודש' מברך הרבי על פתיחת בית הספר ונותן הוראות פרטניות כיצד לפתוח את שנת הלימודים החדשה בצורה הטובה ביותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.