מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשע״ו 18.05.2016

גם השנה: אוהל לימוד והתוועדות יפעל במירון

כמיטב המסורת, יוקם גם השנה, אוהל התוועדות ולימוד במתחם ציון הרשב"י במירון על ידי צעירי אגודת חב"ד. ל-COL נמסר, כי החל מהשבת שקודם ל"ג בעומר יתקיימו בו התוועדויות ושיעורים מאת גדולי המשפיעים ● דוכנים למכירת ספרי חסידות במחירים מוזלים יוצבו על דרך מהדרין. לאור הביקוש הרב, נערכים בארגון לתגבור המכירות והקלת הגישה של העולים לדוכני המכירה  לסיפור המלא
גם השנה: אוהל לימוד והתוועדות יפעל במירון
כתב COL

כמיטב המסורת, יוקם גם השנה, אוהל התוועדות ולימוד במתחם ציון הרשב"י במירון על ידי צעירי אגודת חב"ד. ל-COL נמסר, כי החל מהשבת שקודם ל"ג בעומר יתקיימו בו התוועדויות ושיעורים מאת גדולי המשפיעים.

"במירון צריכה להיות פעילות מוגברת מבשנים עברו", כתב הרבי בשנת תשל"ב, ובסימן זה, שוקדים בימים אלו, תלמידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית בכפר חב"ד על הכנת תשתיות נרחבות לפעילות ל"ג בעומר, בסמוך לציון הרשב"י.

כבשנים עברו, צפויים להשתתף בהתוועדות מאות מהשובתים בהר מירון. קבוצה מתלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, צפויים לשבות בהר מירון, תוך שהם מפעילים את הפעילות באוהל ונערכים לפעילות השיא ביום ל"ג בעומר.

דוכנים למכירת ספרי חסידות במחירים מוזלים יוצבו על דרך מהדרין. לאור הביקוש הרב, נערכים בארגון לתגבור המכירות והקלת הגישה של העולים לדוכני המכירה. דוכן ענק יוקם בצומת המרכזית על דרך מהדרין. הפעילות מוערכת בהיקף חסר-תקדים, ימכרו ספרי חסידות בסך של למעלה ממאה ושלושים אלף שקל.

מסך וידאו ענק יוצב במרכז הדרך ובו יוקרנו מראות קודש מחצר הרבי.

בשנה שעברה נרשם הישג מרשים כאשר למעלה מעשרת אלפים חוברות חסידות שהודפסו במיוחד הופצו במירון, וזכו לתגובות נלהבות מצד עוברי האורח שפקדו את ציון הרשבי. על הכנת הקובץ, עמלים מערכת "אור החסידות".

מאות ילדי האופשערניש שיבואו למירון במהלך ל"ג בעומר, יקבלו "לוח אלף-בית" ו12 הפסוקים שאליהם מצורפים מיני מתיקה – כפי הוראת הרבי במשך השנים.

במקביל יפעלו התמימים – בשיתוף עם תלמידי ישיבת "צעירי השלוחים" בצפת, עשרות דוכנים לזיכוי המוני בית ישראל בהנחת תפילין רבתי.

כמו-כן, יערכו ע"י "חב"ד רשב"י" בהר מירון כינוסי תשב"ר לילדים העולים למירון וכן לילדי מושב מירון, תחת הסיסמה "יחד כל ילדי ישראל".

הפעילות מתקיימת בסיוע צעירי אגודת חב"ד באה"ק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.