מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״א 13.05.2011

זעקת קורא: "כמה יהודים זקוקים לעיתון 'כפר חב"ד' כמו חמצן?"

הדים נרחבים לראיון המיוחד שפורסם ב-COL עם הרב ישראל ברוד, מנכ"ל שבועון 'כפר חב"ד' ● גולשים רבים שיגרו למערכת תגובות לכאן ולכאן. אחת התגובות נשלחה על-ידי אברך מרחובות, מנוי של העיתון, שזעק בכאב: "עיתון 'כפר חב"ד' מהווה עבורי ועבור משפחתי כלי לקבל חסידות ועדכונים מידי שבוע"  לסיפור המלאלחב"ד אין עיתון: יש לכם רעיונות לשיקום העיתון? התגובות לרשותכם >>>
זעקת קורא:
הרב ברוד מעיין ב'כפר חב"ד'

הדים נרחבים לראיון שפורסם ב-COL עם הרב ישראל ברוד, מנכ"ל שבועון 'כפר חב"ד'. גולשים רבים שיגרו למערכת תגובות לכאן ולכאן. אחת התגובות נשלחה על-ידי אברך מרחובות, מנוי של העיתון, שזעק בכאב: "עיתון 'כפר חב"ד' מהווה עבורי ועבור משפחתי כלי לקבל חסידות ועדכונים מידי שבוע".

אנו מגישים קטעים מהתגובה המתייחסים למצבו של העיתון.

"לא ראינו שמישהו קם והזדעזע", כותב המראיין כאשר הגיליון שאחרי פורים לא הופיע. מהיכן המראיין הגיע המסקנה האומללה הזו? מהיכן הביטחון?

כנראה שהמראיין אינו מודע עד כמה עיתון כפר חב"ד מהווה עבורי ועבור משפחתי כלי לקבלת חסידות ועדכונים מידי שבוע. אני משוכנע שאיני המשוגע היחידי בסיפור.

וחוץ מזה העיתון שלא יצא בעקבות הראיון עם פיזם ניתן היה לתרץ בכך שזה היה מיד אחרי פורים.

שאלה אל המראיין:
וכי מה יעזור להאשים את הרב ברוד? האם רק מנהלי כפר חב"ד נכשלו? הרי קיימים יחסי גומלין בין עיתון כפר חב"ד לבין אתר מרכזי כמו COL, וא,כ ייתכן כי גם אתם אינכם מסייעים לשיקומו של העיתון שהרבי חפץ ביקרו.

וכי הרב ברוד והרב הלפרין אשמים שקוראי בית משיח הינם אידאליסטים יותר?  קוראי בית משיח ימשיכו לקנות את העתון בכל מקרה. גם אם בבית משיח יופיעו תכניים רדודים יותר, עדיין המון אנשים טוענים כי הוא חסידי יותר.

למרבה הצער, קשה להתווכח למרות שכל אדם המבין מעט בכתיבה רואה שכפר חב,ד הינו באין ערוך יותר איכותי מבית משיח, זהו עיתון המסוגל לראיין גם אנשים שדעתם שונה מאוד מהדעה מדעתנו.

האם ראיינו בבית משיח את ר' יואל? אז נניח שהרב ברוד לא הצליח, בינתיים, להציל את העיתון, ונניח שלאנשים נמאס לתרום לעיתון אשר מצבו הכלכלי מדשדש כבר שנים. להגיד לרב ברוד בפומבי "נכשלת!",זה מה שיציל את העיתון?

האם המראיין הנכבד הפך לנותן ציונים על תיפקודו של שליח או מנהל מוסד? כמה יהודים זקוקים לעיתון כפר חב"ד כמו חמצן? 

***

יש לכם רעיונות לשיקום העיתון? אתם מוזמנים לשגר תגובות. חלקן בעזרת השם יפורסמו בתחתית הכתבה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.