מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״א 13.05.2011

מי ניצח על דוכן התפילין של 'מכבי' בברצלונה? ● תיעוד בלעדי

ר' אלי הכט, חסיד חב"ד מצפת שהיה כלוא מספר חודשים בבית-כלא במדריד, לאחר שהסתבך בהעברת סמים (שלא בידיעתו) שוחרר בתנאים מגבילים ● הכט לא מתכוון לנוח בביתו ופיקד על "מבצע תפילין" לאוהדי 'מכבי תל-אביב' שגדשו בימים האחרונים את ברצלונה ● COL מגיש: תיעוד ראשון של הכט - לאחר השחרור  לסיפור המלא  ● רוצים לברך את אלי הכט לרגל השחרור? מערכת התגובות לרשותכם >>>
מי ניצח על דוכן התפילין של 'מכבי' בברצלונה? ● תיעוד בלעדי
הכט ב"מבצע תפילין, עם אוהדים (צילומים בלעדיים: COL ברצלונה)

מאת כתב COL

בסוף-השבוע שעבר העיר ברצלונה שבספרד הייתה כמרקחה זאת בשל משחקי גמר היורוליג בכדורסל,  כאשר למקום אף הגיעו אלפי אוהדים ישראלים של קבוצת 'מכבי תל-אביב' שגדשו את רחובות העיר.

פעילי בית-חב"ד ברצלונה, בראשות הרב דוד ליברזון שהתכוננו מבעוד מועד דאגו לעשות הכל במגוון מישורים בכדי לקבל בברכה את האלפים ולדאוג להם למזון רוחני.

במהלך השבת רבים מהאוהדים השתתפו בתפילות ואף בסעודות שנערכו בבית-חב"ד עליה ניצח הרב אלי הכט, ובסעודה נוספת שנערכה בביתו של השליח לעיר.

יום ראשון, יומו של המשחק המכריע, תלמידי התמימים הלומדים בבית-חב"ד בעיר יחד עם הרב הכט פתחו דוכן תפילת בחזית האצטדיון שם הניחו הם תפילין לעוברים ושבים, חילקו חומר יהודי כשמידי פעם הם פותחים בריקוד שמחה עם קבוצה כזו או אחרת.

"במהלך השבוע הקרוב הפעילות בבית-חב"ד תכפיל אם לא תשליש את עצמה", נאמר לכתב COL, "זאת עם הגעתם של מאות ישראלים מידי יום במהלך חופשת הקיץ לברצלונה. בימים אלה עמל השליח על קנייתו של טנק מבצעים הראשון מסוגו במדינת ספרד שייתן את האפשרות להפוך את הפעילות לניידת ונוחה יותר בכל רחבי האיזור".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.