מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשע״א 11.05.2011

מרגש: ילדים מהעולם כותבים לילדי משפחת פוגל

ילדים והורים מניו זילנד וניו יורק, ומארצות רבות ברחבי תבל הצטרפו לפרוייקט "כותבים למשפחת פוגל" בעקבות הרצח הנורא בישוב איתמר. למעלה משבע מאות איש ביטאו את הזדהותם ואהבתם לילדי משפחת פוגל. רבים מהם קיבלו על עצמם החלטות טובות והוספה בלימוד תורה וקיום מצוות ● הפרוייקט שנערך על ידי אתר חב"ד אורג. בניו יורק שיגר את המכתבים למשרדי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור בישראל, ובימים אלו הם הועברו למשפחות בביקור מיוחד לסיפור המלא
מרגש: ילדים מהעולם כותבים לילדי משפחת פוגל
הרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד והסבא הרב יהודה בן ישי מעיינים במכתבים

ילדים והורים מניו זילנד וניו יורק, ומארצות רבות ברחבי תבל הצטרפו לפרוייקט "כותבים למשפחת פוגל" בעקבות הרצח הנורא בישוב איתמר. למעלה משבע מאות איש ביטאו את הזדהותם ואהבתם לילדי משפחת פוגל.

רבים מהם קיבלו על עצמם החלטות טובות והוספה בלימוד תורה וקיום מצוות. הפרוייקט שנערך על ידי אתר חב"ד אורג. בניו יורק שיגר את המכתבים למשרדי מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור בישראל, ובימים אלו הם הועברו למשפחות בביקור מיוחד.

הביקור הראשון היה אצל משפחת בן ישי בירושלים הוריה של האמא רותי הי"ד. המגדלים כעת את שלושת הנכדים, הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד מספרים:

"פגשנו את הסבתא ליד הבית בחזרה ממשחק בגן השעשועים השכונתי עם ישי הנכד הקטן. נכנסנו יחד לביתם, הגשנו להם את המכתבים, הם עברו באופן יסודי על המכתבים, מאוד ריגש אותם לראות את המקומות מהם אנשים שיגרו להם מכתבים, התרגשות מיוחדת היתה כשראו מקומות לא צפויים כמו הודו, ניו זילנד, אפריקה, ולקרוא מכתבים שנכתבו בסגנון אישי ונוגע ללב, הם היו בהתפעלות עצומה מכל הפרוייקט המדהים הזה. הסבא הרב יהודה בן ישי אמר: "זה מחזק אותנו מאוד לדעת שיש אנשים בקצה השני של העולם שחושבים עלינו ואף לקחו על עצמם החלטות טובות - אנחנו מרגישים שאנחנו לא לבד וכי יהודים רבים ואף לא יהודים מרחבי תבל מעניקים לנו כוחות וחיזוק להתמודד עם המצב הקשה".

הביקור השני יחד עם הרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד היה בישוב נוה צוף בשומרון בבית משפחת פוגל הוריו של האבא אודי הי"ד. מסתבר שהם כבר היו מעודכנים על הפרוייקט ממשפחת בן ישי וציפו לבואנו. ישבנו איתם למפגש ארוך יחסית ההורים סיפרו על הרגעים הקשים שהם עוברים, על תגובות של אנשים ברחוב או בעבודה שהם פוגשים מאז האסון.

גם כאן חזר על עצמו אותה התפעלות והתרגשות על הפרוייקט העולמי ועל המכתבים המרגשים. הם אמרו שהם ישמרו את זה איתם ויראו את המכתבים לכל בני משפחתם המורחבת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.