מערכת COL | יום ה' אייר ה׳תשע״א 09.05.2011

נחום ברנע על חב"ד: "עושים מלאכה חשובה עם הישראלים"

נחום ברנע, הפרשן הבכיר של "ידיעות אחרונות", מפרסם היום כתבה נרחבת על ביקור בהודו. בכתבה הוא מקדיש כמה פסקאות לביקורו בבית-חב"ד בניו דלהי ● "אנשי חב"ד עושים מלאכה חשובה בשמירת הקשר בין הצעירים האלה לבין עצמם, ובינם לבין ההוויה הישראלית. הם מספקים להם כתובת, בית, מסגרת"  לסיפור המלא
נחום ברנע על חב
נחום ברנע על רקע ישראלי בבית-חב"ד (צילומי ארכיון: COL)
נחום ברנע, הפרשן הבכיר של "ידיעות אחרונות", מפרסם היום כתבה נרחבת על ביקור בהודו. בכתבה הוא מקדיש כמה פסקאות לביקורו בבית-חב"ד בניו דלהי.

וכך הוא כותב: "באחת הסמטאות הצרות שמסתעפות מרחוב מיין באזאר, בקומה הראשונה של בית נטול ייחוד, ממוקם בית-חב"ד. שוטר מפוהק יושב למטה, במעבר הצר בין שתי באסטות. בקומה למעלה נערכת חבורה של ישראלים לסעודת הערב, שניתנת להם חינם. המזון מוגש בקערות מתכת צנועות. ההגשה עצמית.

"החב"דניקים כאן שייכים לפלג המשיחי של חב"ד, הפלג שמאמין שהרבי מלובביץ' לא מת, הוא חי והוא המשיח. תצלום צבעוני ענק של הרבי מכסה את אחד הקירות. "בעזרת ה' ננצח", אומרת מדבקה שמוסמרה למרכז הקיר. ספרי קודש ממלאים את הארונות.

"מאיר, החב"דניק הבכיר כאן, מסביר לשאול החילוני פרשה מתוך אחד מספרי הקודש. אתה מתחזק? אני שואל את שאול. לא, הוא משיב. הייתה לי רק שאלה.

"אנשי חב"ד עושים מלאכה חשובה בשמירת הקשר בין הצעירים האלה לבין עצמם, ובינם לבין ההוויה הישראלית. הם מספקים להם כתובת, בית, מסגרת. הטרחנות המיסיונרית שלהם מנדנדת, והאמונה בחייו הנצחיים של רב שהלך לעולמו אידיוטית, אבל בהשוואה למעשה החיובי שלהם אלה פרטים משניים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.