מערכת COL | יום ה' אייר ה׳תשע״א 09.05.2011

כך לומדים "סמיכה" בתשע"א: ועידת אינטרנט אינטראקטיבית

הרב דוד שוחט, נשיא מועצת הרבנים בטורונטו, וחבר ועד רבני ליובאוויטש, בחן השבוע את תלמידי פרוייקט הסמיכה המקורי: "סמיכה און ליין" של חב"ד במינסוטה ● המדובר בתוכנית מהפכנית בה התלמידים נוטלים הפסקה מעבודתם במשרד, כדי להשתתף באופן מקוון בלימודי ההסמכה לרבנות ● הבחינות נמשכו כמה שעות, במהלכן התלמידים נשאלו שאלות לעומק בנושאים אותם למדו  לסיפור המלא
כך לומדים

הרב דוד שוחט, נשיא מועצת הרבנים בטורונטו, וחבר ועד רבני ליובאוויטש, בחן השבוע את תלמידי פרוייקט הסמיכה המקורי: "סמיכה און ליין" של חב"ד במינסוטה. הרב שוחט עשה שימוש בועידות אינטרנט אינטראקטיבי בוידאו.

המדובר בתוכנית קפדנית, שמשכה אליה תלמידים מארה"ב, קנדה, אוסטרליה, דרום אפריקה, פנמה, וגם מישראל. קבוצה אחת נבחנה בהלכות בשר בחלב, כאשר תלמידי הקבוצה השנייה נבחנו בהלכות מליחה.

הבחינות נמשכו כמה שעות, במהלכן התלמידים נשאלו שאלות בנושאים אותם למדו. הרב שוחט הדגיש את היישום המעשי של ההלכות, וכדי שיוכלו להשתמש בה "הלכה למעשה". כל התלמידים עברו את המבחן, וכעת יחלו לשקוד על הלכות "תערובות".

הרב שוחט בירך את התלמידים על מחויבותם ומסירותם, שרבים מהם נוטלים הפסקה מעבודתם במשרד, כדי להשתתף באופן מקוון כמה פעמים שיעורים בשבוע. 

התלמידים השתתפו גם בשיעורים רגילים, ולימוד בחברותות, תוך כדי מעקב מקוון עם שאלות דרך הפורום והאתר של הקבוצה, בהנחייתו של המג"ש הרב נחמן וילהלם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.