מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״א 08.05.2011

כל העם צבא וכל הארץ חזית ● סרט מרגש

מאז מלחמת ששת הימים צעירי חב"ד זוכרים את אלמנות צה"ל, פעילות זו גברה עוד לאחר מלחמת יום הכיפורים, כמו חגיגות הבר מצוה לבני הגיבורים, ועד עצם היום הזה נמשך הקשר לאורך זמן מידי פורים אלפי אלמנות צה"ל זוכות לביקור של חב"ד, באמצעות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הפועל עם כשלושת אלפים משפחות מכל רחבי הארץ ● COL מזמין את ציבור הגולשים לסרטון מרגש על פעילות המטה צפו בוידאו 
כל העם צבא וכל הארץ חזית ● סרט מרגש
בכיוון השעון: יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, מחשב לילד שנפגע מקאסם, לעזרת חיילי צה"ל הפצועים, הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור חוגג בר מצווה בכותל
מאז מלחמת ששת הימים צעירי חב"ד זוכרים את אלמנות צה"ל, פעילות זו גברה עוד לאחר מלחמת יום הכיפורים, כמו חגיגות הבר מצוה לבני הגיבורים. ועד עצם היום הזה נמשך הקשר לאורך זמן מידי פורים אלפי אלמנות צה"ל זוכות לביקור של חב"ד עם משלוח מנות ואיחולי פורים שמח.

בעוד שעד לאותה תקופה כוחות הצבא היו מבוססים בעיקרם על אנשי מילואים כך שחייל שנפל בקרב הותיר אחריו אלמנה ויתומים, הרי שבשנים האחרונות עיקר כוחות הצבא הם חיילים סדירים ומעט חיילי מילואים כך שחייל שנופל מותיר אחריו בדרך כלל הורים שכולים. בעשור האחרון השתנה שוב המצב הביטחוני ונוצר מצב בו כל העם צבא וכל הארץ חזית. הטרור הרצחני הגיע לרחובות העיר, לאוטובוסים, לשווקים, לקניונים ומרכזיים ציבוריים.

המלחמות ושיגורי הטילים מאיימים על ערי ישראל בצפון ובדרום. עקב המצב הגבירו בצעירי חב"ד את הפעילות והרחיבו אותה גם למען האזרחים נפגעי הטרור והמלחמה, והוקם מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הפועל עם כשלושת אלפים משפחות מכל רחבי הארץ.

COL מזמין את ציבור הגולשים לסרטון מרגש על פעילות המטה.

הפקה:  הדסה חן פרודקשיין
עריכה: רחל בלינקו
סאונד: יפוש ברכהן


לצפיה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה:


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.