מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״א 08.05.2011

היארצייט הראשון לחייל ששיחרר יהודים במלחמת העולם ה-2

בר"ח אייר, התקיים אירוע רב רושם - סיום ששה סדרי משנה שנלמד לטובת נשמתו של הרה"ח צבי פישר זצ"ל ● ר' צבי זכה להיות חייל בצבא ארה"ב ששיחרר את אלפי יהודים ניצולים במחנות ההשמדה במלחמת העולם השניה. ולאחמ"כ, התקשרותו הפלאית לרבי   לדיווח מלא ולתמונות
היארצייט הראשון לחייל ששיחרר יהודים במלחמת העולם ה-2
בר"ח אייר, התקיים אירוע רב רושם - סיום ששה סדרי משנה שנלמד לטובת נשמתו של הרה"ח צבי פישר זצ"ל.

האירוע התקיים בביה"כ "אור מנחם מענדל" דחסידי חב"ד בשכונת רמות ד' עיה"ק ירושלים ת"ו. הנפטר ר' צבי נלב"ע לפני שנה בער"ש חוה"מ של פסח כשהוא בן צ"ז שנה. הוא היה מזקני וחשובי ביה"כ והיה ידוע כגדול לוחמי כבוד בית הכנסת ועמד על משמרתו שלא יזלזלו וידברו בשעת התפילה, כמו"כ היה עומד יום יום שעות על גבי שעות לזכות את עם ישראל בהנחת תפילין ע"י שריד בית מקדשנו בכותל המערבי.

ר' צבי זכה להיות חייל בצבא ארה"ב ששיחרר את אלפי יהודים ניצולים במחנות ההשמדה במלחמת העולם השניה. ולאחמ"כ, התקשרותו הפלאית לכ"ק האדמו"ר נשיא הדור.

קהל רב השתתפו באירוע, בהם אנ"ש בשכונת רמות, מוקיריו, ידידיו וכן כל צוות השלוחים הפועלים באופן קבוע ע"י הכותל המערבי. את האירוע פתח יו"ר ביה"כ הרב אברהם צידון שיחי', בהדגישו את גודל ענייניו של ר' צבי באמרתו הנצחית "קער איבער די וואלד" (תהפוך את העולם...).

בסעודת היא"צ, סיים הרה"ח עמרם דייטש שליט"א ראש מוסדות 'לב יהודה' את כל ששה סדרי משנה שלמד לע"נ, כמו"כ השתתפו רבה של שכנות "שומרי החומות" ברמות ד', הרה"ג ר' מנחם מנדל פוקוס שליט"א שאף דרש דברים נלהבים לחיזוק הציבור, וכן כ"ק האדמו"ר מליז'ענסק שליט"א כיבד את המעמד וסיפר סיפורי צדיקים וכן על המנוח ז"ל, לאחמ"כ זכו בני הקהילה לשמוע מפי ה'מגיד שיעור' של ר' צבי - הרה"ג מאיר וולס שליט"א מגדולי הת"ח בירושלים, דברים העומדים על מעלתו של המנוח ועל דרכי עבודת ה' שלו וכן את גודל התקשרותו לכ"ק האדמו"ר נשיא דורנו ועל צוואתו האחרונה "להביא את המשיח".

בסיום האירוע זכו לשמוע גם את הרב מנדסלון שליט"א מרמות, בדברי תורה וחיוזק, הרה"ח משה לידר שיחי' שזכה להיות יד ימינו של הנפטר ז"ל סיפר דברי זיכרונות מחזקים, את הערב הנחה בטוב טעם הרה"ח אורי אדרעי שיחי' גבאי הקהילה. כלל בני הקהילה יצאו עם קבלה להמשיך את מורשתו וצוואתו של המנוח ז"ל, להפוך את העולם לטוב יותר ומוכן מהר יותר לביאת המשיח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.