מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשע״א 06.05.2011

י"ג אייר שנת ה-60: צעירי השלוחים באירוע ראשון מסוגו

בישיבת צעירי השלוחים בצפת נערכים לקיומו של אירוע ראשון מסוגו: דינר מפואר לאורחים שיגיעו לציונו של ר' ישראל אריה לייב שניאורסון ז"ל, אחיו של הרבי, ביום היארצייט, כאשר ישתתפו בו גם בוגרי הישיבה והוריהם, שלוחים מכל רחבי העולם, בשידור ישיר באינטרנט ●  בימים אלו נשלחו ההזמנות להשתפות בדינר לאורחים מארץ הקודש ובמקביל נשלחו הזמנות באימייל למשתתפים מחו"ל, כאשר דף אינטרנט מיוחד הוקם באתר הישיבה בו ניתן להרשם לקראת הדינר לסיפור המלא
י
בישיבת צעירי השלוחים בצפת נערכים לקיומו של אירוע ראשון מסוגו: דינר מפואר לאורחים שיגיעו לציונו של ר' ישראל אריה לייב שניאורסון ז"ל, אחיו של הרבי, ביום היארצייט, כאשר ישתתפו בו גם בוגרי הישיבה והוריהם, שלוחים מכל רחבי העולם, בשידור ישיר באינטרנט.

במעמד זה יציינו את תחילת שנת ה-60 לפטירתו של הריא"ל ע"ה יחד עם 13 שנים לקיומה של הישיבה. כאשר ידועה לכל הנח"ר הרבה שנגרמה לרבי כאשר חסידים ביקרו על ציון הריא"ל ביום היארצייט.
 
בימים אלו נשלחו ההזמנות להשתפות בדינר לאורחים מארץ הקודש ובמקביל נשלחו הזמנות באימייל למשתתפים מחו"ל, כאשר דף אינטרנט מיוחד הוקם באתר הישיבה בו ניתן להרשם לקראת הדינר ולהצטרף לספר הברכות המיוחד. בהנהלת הישיבה מציינים כי ההזמנות מיועדות לכל אנ"ש, הרואים עצמם שותפים לחזון הישיבה והמבקשים לבקר על ציונו של הריא"ל ביום היארצייט.

אורחי הכבוד בדינר יהיו השלוחים הרב גרשון מענדל גרליק, ראב"ד מילאנו איטליה וחבר נשיאות מרכז רבני אירופה יחד עם השליח הרב שמואל לו מלונדון, אנגליה - שהיה לו קשר מיוחד עם משפחת הריא"ל, שנכדיהם היו ועדיין בין תלמידי הישיבה בעבר ובהווה. את אות המייסדים בדינר יקבל השותף להקמת קמפוס הישיבה והקדשתו על שם הריא"ל - הרב הלל דוד קרינסקי ואת דבר כולל חב"ד, השותף גם הוא בהקמת הקמפוס, יביא יו"ר כולל חב"ד העולמי הרב שלום דוכמן.
 
במהלך הדינר יתקיים סיום ומבחן פומבי על מסכת פסחים שנלמדה בעל-פה על ידי תלמידי הישיבה. תכנית הדינר כוללת מצגות מיוחדות ושורת הפתעות שייחשפו בפני אורחי הדינר.

לפני האירוע תתקיים תפילה על ציונו של הריא"ל בשעה 7:00 בערב ובשעה 8:00 יתחיל הדינר בקמפוס הישיבה, בהשתתפות רבני חב"ד, רבני הישיבה ושלוחים ואורחים מכל רחבי הארץ. בהמשך הערב תתקיים בישיבה התוועדות רבתי, שתהיה פתוחה לציבור הרחב כולו, עם משפיעים ורבנים אורחים אל תוך הלילה.
 
על הפקת האירוע מופקדת חברת פליישמן הפקות. לא כדאי לפספס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.