מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשע״א 05.05.2011

בבית חב"ד בהודו מרגיעים: "אין חשש מפיגוע נקמה"

בבית חב"ד במומבאי שתו לחיים עם היוודע דבר חיסולו של אוסמה בן-לאדן. פעילי אל-קאעידה בפקיסטן, שם הסתתר בן-לאדן בשנים האחרונות, היו אלו שהוציאו לפועל את הפיגוע בבית חב"ד בהודו לפני כשנתיים וחצי, ורצחו את הרב גבי הולצברג ורעייתו רבקי הי"ד, יחד עם ארבעה מאורחיהם ● "אנחנו לא חושבים על פיגועי נקמה ולא חוששים. זו תקופה עמוסה כאן, אחרי החגים יש פה כל יום עשרות מטיילים והמון פעילות", אמר מנהל בית חב"ד השליח הרב חנוך גכטמן  לדיווח
בבית חב
מבט לעבר בית חב"ד במומביי. צילום ארכיון: COL

בבית חב"ד במומבאי שתו לחיים עם היוודע דבר חיסולו של אוסמה בן-לאדן. פעילי אל-קאעידה בפקיסטן, שם הסתתר בן-לאדן בשנים האחרונות, היו אלו שהוציאו לפועל את הפיגוע בבית חב"ד בהודו לפני כשנתיים וחצי, ורצחו את הרב גבי הולצברג ורעייתו רבקי הי"ד, יחד עם ארבעה מאורחיהם.

השמחה על חיסולו של המחבל עדיין מורגשת במקום. "ברוך ה', מדובר על ארכי-טרוריסט", אמר מנהל בית חב"ד השליח הרב חנוך גכטמן. "כמה אנשי עסקים שהיו כאן כשקיבלנו את הבשורה, הוציאו ויסקי והרמנו לחיים. הייתה כאן התרגשות ושמחה גדולה, כולם התקשרו. זה מעבר למשהו פרטי, זו שמחה של כל הטוב נגד הרע".

לדבריו, "אנחנו לא חושבים על פיגועי נקמה ולא חוששים. זו תקופה עמוסה כאן, אחרי החגים יש פה כל יום עשרות מטיילים והמון פעילות. כולם רואים את האבטחה הרצינית ומרגישים בטוחים להגיע", הוסיף גכטמן. "המשטרה המקומית לוקחת את המצב מאוד ברצינות", ציין אבידע ינאי השוהה במקום. "בתחילה רוב המטיילים בכלל לא יודעים על החיסול".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.