מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשע״א 04.05.2011

בני ברק: התמימים נרתמים להשלמת הס"ת של ילדי ישראל

הרב שמואל גרייזמן, יו"ר הועד לכתיבת ספר תורה לילדי ישראל, היה אורח התוועדות כ"ח בניסן בישיבת תומכי תמימים בבני ברק, בהשתתפות הנהלת הישיבה והרמי"ם, במטרה לגייס את התמימים לרישום 50,000 ילדים להשלמת הספר-תורה החמישי ● בעקבות ההתוועדות הוחלט בין התמימים בישיבה, בקשר עם כ"ח בניסן, לשים דגש ב'מבצע תפילין' בימי שישי על רישום ילדים לספר תורה הכללי החמישי  לדיווח ולתמונות
בני ברק: התמימים נרתמים להשלמת הס

הרב שמואל גרייזמן, יו"ר הועד לכתיבת ספר תורה לילדי ישראל, היה אורח התוועדות כ"ח בניסן בישיבת תומכי תמימים בבני ברק, בהשתתפות הנהלת הישיבה והרמי"ם, במטרה לגייס את התמימים לרישום 50,000 ילדים להשלמת הספר-תורה החמישי.

הרב גרייזמן פתח וסיפר לתמימים על הרקע ההיסטורי של המבצע, וההשפעה שהייתה לו על הפצצת הכור האטומי בעירק, כפי שגילה הרבי. עוד סיפר, כי הרבי היה מעורב בפרטי פרטים וקיבל עדכון שבועי כמה נרשמו בכל שבוע! הרבי נתן הוראות מפורטות לגבי כל תהליך המבצע; כך, למשל, בתעודה המפורסמת - הרבי הוא זה שבחר את התמונות וקבע איזו מהן תופיע בצד ימין ואיזו בצד שמאל!

הרב גרייזמן גם שיתף את התמימים בסיפורי מופתים על אנשים שרכשו לילדיהם אות בספר התורה ויצאו ממצב רפואי קשה ב"ה.

בעקבות ההתוועדות הוחלט בין התמימים בישיבה, בקשר עם כ"ח בניסן, לשים דגש ב'מבצע תפילין' בימי שישי על רישום ילדים לספר תורה הכללי החמישי; שכן הרבי התבטא שמצוות כתיבת ספר תורה היא המצווה האחרונה בתרי"ג המצוות, ובוודאי כאשר כלל ילדי ישראל מקיימים את המצווה האחרונה, מחישים וממהרים את ביאת הגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.