מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״א 03.05.2011

גוטניק נפגש עם נתניהו: "התרשמתי שיעמוד איתן" ● בלעדי

הרב יוסף-יצחק גוטניק נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה ארוכה בארבע עיניים ● הפגישה הוגדרה על-ידי מקורביו: "אחת הפגישות הטובות ביותר שהיתה בין השניים" ● הרב גוטניק חזר והדגיש באוזני מר נתניהו את עמדתו הברורה של הרבי, שדווקא עמידה איתנה בכל הנוגע לשלימות הארץ, בלי לוותר, היא שתביא שלום אמיתי ● הרב גוטניק התרשם שראש הממשלה יעמוד איתן בנושאים החיוניים לביטחון הארץ ויושביה ● פרסום ראשון לסיפור המלא
גוטניק נפגש עם נתניהו:
ראש הממשלה בנימין נתניהו והנגיד הרב יוסף יצחק גוטניק (ארכיון)

במהלך ביקורו באה"ק של הנגיד החסידי הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק לרגל חג הפסח, נפגש הרב גוטניק לפגישה מיוחדת עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ביום שישי האחרון.

הרב גוטניק, שליחו המיוחד של הרבי לענייני שלימות הארץ, עומד בקשר ידידותי קרוב עם ראש הממשלה זה כעשרים שנה, ודלתו של ראש ממשלה פתוחה לפניו בכל עת שהרב גוטניק מבקר בארץ.

הפגישה נערכה במעונו של ראש הממשלה והתקיימה בארבע עיניים. היא ארכה יותר משעה והוגדרה על ידי מקורביו של הרב גוטניק "אחת הפגישות הטובות ביותר שהיתה בין השניים".

לא דווח על נושאי השיחה, אבל ל-COL נודע כי הפגישה עסקה בשורה של נושאים העומדים על הפרק ובמהלכים המדיניים. הרב גוטניק חיזק את ידי ראש הממשלה לעמוד בתוקף על האינטרסים החיוניים של ישראל ולא להיכנע ללחצים הבינלאומיים.

הרב גוטניק חזר והדגיש באוזני מר נתניהו את עמדתו הברורה של הרבי, כפי ההוראות והשליחויות שהטיל בזמנו על הרב גוטניק, שדווקא עמידה איתנה בכל הנוגע לשלימות הארץ, בלי לוותר, היא שתביא שלום אמיתי שעל פי תורה, ולהערכה מצד מדינות העולם.

"התרשמתי שראש הממשלה יעמוד איתן בנושאים החיוניים לביטחון הארץ ויושביה ולא ייכנע ללחצים", אמר גוטניק בשיחה עם מקורביו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.