מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״א 03.05.2011

"קבוצה" תשנ"א התכנסו במלאות 20 שנה

ביום חמישי האחרון, התכנסו עשרות אברכים, חברי "קבוצה" תשנ"א למפגש והתוועדות חברים שנערך במרתף בית הכנסת "בית מנחם" בכפר חב"ד. המתוועדים ציינו גם 20 שנה לשיחה של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם", אותה זכו לשמוע בעת ששהו ב"קבוצה", בחצר הרבי  לדיווח ולתמונות 
צילום: COL
ערב חגיגי של התוועדות שבת אחים גם יחד לרגל עשרים שנה ל"קבוצה" שנת אראנו נפלאות תנש"א – תשע"א התקיימה בכפר-חב"ד, ביום חמישי אור לכ"ה ניסן, בסמיכות לכ"ח ניסן – "עשו כל אשר ביכולתכם" את התוכנית הנחה המחנך הרב שלום משולבין ששזר בדבריו וציין אירועים מיוחדים שזכו להם חברי הקבוצה לאורך השנה.

הרב אפרים דמיכובסקי משפיע ומשגיח בישיבת תו"ת כפר חב"ד שזכה להיות מרושמי השיחות באותם שנים התכבד לפתוח בדבר מלכות בענין גולה וגאולה משיחותיו של הרבי.

לאחריו הוזמן לשאת דברים הרב ברק כוכבי מנהל ת"ת חב"ד בלוד בנושא חינוך בגיל המתבגר והעלה בדבריו את נושא הענקת כלים להבנת הלימוד לילדים והגברת החמימות וחוסר ההתפשרות בעניני חסידות על מנת לנסוך חוסן רוחני במשפחה ובילדים.

הרב שמעון אלמליח רבה של עתלית מחברי הקבוצה  הוזמן לשאת דברי ברכה והעלה זכרונות מיוחדים ומרתקים תוך שימת דגש על כך שכל מה ששמע מהרבי מעניק לו את השפע התורני בעבודתו הציבורית והרבנית.

הרב חיים יוסף גינזבורג ראש ישיבת חב"ד ברמת אביב התמקד בנושא גאולה ומשיח אורות דתוהו בכלים דתיקון. את חלק הנאומים סיים הרב ישראל אלפנביין ר"מ בישיבת חב"ד נתניה בדברי התעוררות בנושא שהזמן גרמא בעיון בשיחה המיוחדת של כ"ח ניסן "טוט אלץ וואס איר קענט, און זעט אראפבריינגען משיח צדקנו!" בתרגום לעשייה בפועל.

בסיום החלק הרשמי של ההתכנסות הוקרנו קטעי וידאו משנת הקבוצה, ולאחר מכן ישבו חברי הקבוצה להתוועדות רעים בדיבוק חברים עד לשעות הקטנות של הלילה עם טובי הרמ"ים, המשפיעים והשלוחים מחברי ה"קבוצה" שהעלו זכרנות וסיפורי מופת משנת הקבוצה.

תשורה מיוחדת חולקה לכל המשתתפים תמונה קבוצתית מהודרת שצולמה בשלהי שנת הקבוצה.

חבר הקבוצה הודו בחום למארגני הערב הרה"ח ר' משה גרוזמן, הרה"ח ר' נחמיה קפלון הרה"ח ר' אוריאל שחר ור' נועם רוט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.