מערכת COL | יום י"ח ניסן ה׳תשע״א 22.04.2011

שליח חב"ד בגוואטמלה: "שמענו על ההתרעה, אבל אין פחד"

ישראלים השוהים בימים אלה בחו"ל הביעו חשש בעקבות המידע המדויק שהתקבל לאחרונה במערכת הביטחון, על כוונת חיזבאללה לבצע פיגוע נגד יעד ישראלי מחוץ לגבולות המדינה ● הרב שלום פלמן, שליח חב"ד בגוואטמלה, אמר כי "שמענו על ההתרעה, אבל אין פחד. אנחנו תמיד נוקטים כאן אמצעי ביטחון. לא נפסיק את חיינו כאן בגלל החלטה של חיזבאללה"  לסיפור המלא
שליח חב
מיגון בית חב"ד בקפריסין. ארכיון

ישראלים השוהים בימים אלה בחו"ל הביעו חשש בעקבות המידע המדויק שהתקבל לאחרונה במערכת הביטחון, על כוונת חיזבאללה לבצע פיגוע נגד יעד ישראלי מחוץ לגבולות המדינה.

כזכור, המטה ללוחמה בטרור פרסם בשבוע שעבר אזהרת מסע וקרא לישראלים להימנע מנסיעה לכמה מדינות באגן הים התיכון, בהן יוון, קפריסין, טורקיה ומלטה, בשל כוונות חיזבאללה לנקום את הריגתו של עימאד מורנייה. בעקבות האזהרה תוגברה השמירה על אתרים ישראלים ויהודים, שגרירויות, בתי כנסת, בתי ספר וחברות תעופה. ישראלים שנוסעים לחו"ל נקראים שלא להצטופף במקומות הומים מאדם.

אורי לפידות, שליח חב"ד במנדוזה שבארגנטינה, אמר ל-ynet כי "שמענו על ההתרעות, אבל אנחנו לא חיים בפחד. יש חשש מסוים. כבר למדנו שבכל העולם אין שום מקום בטוח ואין ביטוח חיים. מאז ששמענו אנחנו משתדלים לשמור יותר על הזהירות, כמה שאפשר".

הרב שלום פלמן, שליח חב"ד בגוואטמלה, אמר כי "שמענו על ההתרעה, אבל אין פחד. אנחנו תמיד נוקטים כאן אמצעי ביטחון. לא נפסיק את חיינו כאן בגלל החלטה של חיזבאללה. "שמחתי שזה הגיע אחרי ליל הסדר, כי היו לנו כאן 200 ישראלים בחג, זה יוצר בעיות של אבטחה". גם הרב יהושע רוזנפלד, שליח חב"ד בקולומביה אמר כי "נקטנו אמצעי זהירות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.