מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״א 16.04.2011

נחתם 'יום תמים לרבי' ● גלריית ענק

התקשרות לרבי. זה החוט המקשר, זה המכנה המשותף שהביא למעלה מאלף תמימים ביום חמישי האחרון ל'יום תמים לרבי' בכפר חב"ד, לחוג בצוותא חדא עם אחיהם התמימים את היום הבהיר, יום הולדתו ה-109 של נשיא הדור ● תכנית ה'יום תמים' הקיפה את כל 24 השעות, וכללה: וידיאו בפרסום ראשון, התוועדות מרכזית לרגל היום הבהיר ושיירת הטנקים שכבשה את הארץ  לדיווח ולתמונות 
נחתם 'יום תמים לרבי' ● גלריית ענק
צילום: מאיר אלפסי, meiralfasi​.co.il
התקשרות לרבי. זה החוט המקשר, זה המכנה המשותף שהביא למעלה מאלף תמימים ביום חמישי האחרון ל'יום תמים לרבי' בכפר חב"ד, לחוג בצוותא חדא עם אחיהם התמימים את היום הבהיר, יום הולדתו ה-109 של נשיא הדור.

תכנית ה'יום תמים' הקיפה את כל 24 השעות, וכללה: וידיאו בפרסום ראשון, התוועדות מרכזית לרגל היום הבהיר ושיירת הטנקים שכבשה את הארץ.

"יום תמים לרבי", אלו שלוש מלים שמקפלות בתוכן כמיהה עצומה לרבי, לאבא. המוני בחורים שלא זכו מעולם לחזות בזיו פניו של הרבי התכנסו כאן, ומאוויים אחד הוא: "רצוננו לראות את מלכנו".

במהלך 'יום תמים' צפו התמימים בוידיאו מיוחד מהתוועדות י"א ניסן תשמ"ב, יובל השמונים להולדת הרבי. על אירועי חודש ניסן תשמ"ב וההתוועדות המיוחדת שמעו התמימים מהרב מנחם מענדל גליצנשטיין שליח הרבי ורב הישוב מעלה אפרים, ששהה בבית חיינו באותם ימים. הרב גליצנשטיין - בדרכו המיוחדת כמו 'שאב' את התמימים הצמאים 'לעבן מיט'ן רבי'ן, לאווירת הימים ההם, להכנות הרבות שהקיפו את אנ"ש בעולם לקראת יום הולדת השמונים של הרבי, ובעיקר: להתוועדות המיוחדת שנחקקה היטב בזיכרון החסידים.

עם התקדש היום הבהיר י"א בניסן, התכנסו באווירת חג קהל התמימים ל'כינוס התמימים והתוועדות י"א ניסן המרכזית' שנערכה בהיכל ישיבת תומכי תמימים המרכזית. בהתוועדות השתתפו ראשי הישיבות וחברי הנהלות תות"ל באה"ק, נאמו בכינוס: הרב מנחם מענדל גרונר – משלוחי הרבי לאה"ק ומשגיח בישיבת תות"ל קרית גת, הרב מנחם מענדל הכהן רוט – משפיע ישיבת תות"ל ביתר, והרב יעקב גולדשמיד – משגיח ישיבת תות"ל המרכזית בכפר חב"ד.

לאחר הכינוס, התיישבו התמימים להתוועדויות פעילות שנמשכו עד שעות הבוקר. בהתוועדויות המרכזיות השתתפו: הרב זושא אלפרוביץ' – משפיע ישיבת תות"ל קרית גת, הרב זלמן גורליק – שליח הרבי ומנהל בית חב"ד המרכזי באר שבע, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי – משלוחי הרבי לאה"ק וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, הרב מיכאל טייב – משפיע אנ"ש בכפר חב"ד והרב אהרן אליעזר צייטלין – משלוחי הרבי לאה"ק ומנהל גני חב"ד צפת.

'יום תמים לרבי' התקיים בחסות אגודת חסידי חב"ד העולמית וועד כפר חב"ד, ובסיוע: כולל חב"ד וקרן עזרת מנחם – צרפת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.