מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״א 13.04.2011

מבצע להקרנת התוועדות י"א ניסן תשמ"ב ברחבי הארץ

JEM
פרוייקט "התוועדות עם הרבי" של חברת JEM שצבר תאוצה בחודשים האחרונים בארץ הקודש וברחבי העולם, מגיע בימים אלו למימדים חסרי תקדים בארץ הקודש – בשמונים ריכוזים של אנ"ש ובבתי חב"ד, נכון להיום, ייתקיימו הקרנות ציבוריות פומביות של ההתוועדות החדשה שיצאה לאור – התוועדות י"א ניסן תשמ"ב ● בחברת JEM השיקו שורה ארוכה של עזרים לשלוחים ולמארגני ההקרנות הציבוריות, עמם הם יוכלו להסתייע בהזמנת הציבור הרחב לסיפור המלא
מבצע להקרנת התוועדות י

פרוייקט "התוועדות עם הרבי" של חברת JEM שצבר תאוצה בחודשים האחרונים בארץ הקודש וברחבי העולם, מגיע בימים אלו למימדים חסרי תקדים בארץ הקודש – בשמונים ריכוזים של אנ"ש ובבתי חב"ד, נכון להיום, ייתקיימו הקרנות ציבוריות פומביות של ההתוועדות החדשה שיצאה לאור – התוועדות י"א ניסן תשמ"ב.

במסגרת זו, מתכנסים בימים אלו, ימי ההכנה ליום הבהיר י"א ניסן, וביום י"א ניסן עצמו, בכל ריכוזי אנ"ש בבתי הכנסת מאות מאנ"ש ובני משפחותיהם לחווייה רוחנית ייחודית של הצפייה בהתוועדות בתרגום ללה"ק. במקביל, בתי חב"ד בכל רחבי הארץ עורכים התכנסויות מיוחדות של ציבור אנ"ש והמקורבים שלהם, לאירוע י"א ניסן ייחודי, בהם במסגרת ההתכנסות יצפה הקהל במשך שעה ארוכה במראות הקודש הללו.

בחברת JEM השיקו שורה ארוכה של עזרים לשלוחים ולמארגני ההקרנות הציבוריות, עמם הם יוכלו להסתייע בהזמנת הציבור הרחב לאירועים אלו, בהם ערכות הזמנה לציבור, מבחר מודעות, חומרי הסברה ורקע על ההתוועדות, ומגוון של אפשרויות צפייה שונות. חומרים אלו, שנערכו במיוחד בעברית, ניתנים להשגה באתר http://farbrengenchallenge.com/

התוועדות י"א ניסן זו ניתנת ללא תשלום לכל שליח או מי מאנ"ש שמארגן צפייה פומבית. מי מאנ"ש והשלוחים בארץ הקודש שטרם הזמין את ההפקה החדשה, מתבקש ליצור קשר בהקדם האפשרי בטלפון 054-6226770.

הרב אלקנה שמוטקין מנהל JEM פונה בקריאה לכל השלוחים ולקהילות אנ"ש, להצטרף בהקדם האפשרי למעגל העולמי של הצופים בהתוועדות י"א ניסן ברחבי העולם, בה מתאחדים בימים אלו מאות אלפי יהודים.

הקרנה זו היא חלק מפרוייקט "אתגר המליון" עליו הוכרז בחברת JEM בימים האחרונים, בה הבטיח הנדיב מר בנימין פדרמן להעניק דולר בעבור כל צופה בהתוועדות זו ברחבי העולם.

את "מפת הצפייה העולמית" של כלל ההקרנות הפומביות ברחבי העולם ניתן לראות בכתובת: http://farbrengenchallenge.com/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.