מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשע״א 12.04.2011

חצי יובל: פריד הצדיע לבית חב"ד כפר סבא ● גלריה

חצי יובל פעילות עניפה ומשגשגת, הגיע לשיאו ביום ראשון השבוע, כשראש העיר כפר סבא, נכבדיה ותושביה, באו בהמוניהם להצדיע לבית חב"ד בהנהלת שליח הרבי, הרב אהרן קנייבסקי, בניצוחו של ענק הזמר החסידי אברהם פריד ● ראש העיר מר יהודה בן חמו נשא מילים נרגשות בפני הקהל, בהדגישו כי הפעילות של בית חב"ד אינה רק 'יהדות, אלא 'נשמה'  לדיווח ולגלריה 
חצי יובל: פריד הצדיע לבית חב
צילום: ישראל ברדוגו

כתב COL

יובל פעילות עניפה ומשגשגת, הגיע לשיאו ביום ראשון השבוע, כשראש העיר כפר סבא, נכבדיה ותושביה, באו בהמוניהם להצדיע לבית חב"ד בהנהלת שליח הרבי, הרב אהרן קנייבסקי, בניצוחו של ענק הזמר החסידי אברהם פריד.

"אצלכם בכפר סבא מתקיימת תהלוכת הילדים של ל"ג בעומר, מהגדולות בארץ", הפתיע פריד בידענותו. "אתם, תושבי העיר תדאגו להביא עוד כמה אלפי ילדים לתהלוכה, ואני אבוא בחינם להופיע" הצהיר לקול תשואות הקהל.

ערב ההצדעה שנערך במלאות 25 שנה לפעילות חב"ד בכפר סבא, התקיים בהיכל התרבות כשהאולם מלא עד אפס מקום בתושבי העיר, מסלתה ומשמנה, שבאו להגיד תודה על חצי יובל של עשייה למענם, בגשמיות וברוחניות.

את האירוע הנחה ר' אפרים קמיסר, ששזר בטוב טעם את הקטע האומנותי של האירוע – הופעתו המדהימה של אברהם פריד בניצוחו של יובל סטופל, יחד עם גולת הכותרת של הערב – הצדעה לבית חב"ד ושלוחי הרבי בעיר.

השיא המרגש נרשם, כשהרב אהרן קנייבסקי הוזמן לבמה להקריא מכתב אישי שקיבל מהרבי לפני כעשרים וארבע שנים לרגל חג הפסח. לפני החתימה הוסיף הרבי בכתב ידו הקדושה את המילים "להצלחה בעבודת הקודש ובכלל".

סרטון תדמית קצר ומרגש הוקרן בפורמט חדשותי, הדוברים ובראשם ראש העיר מר יהודה בן חמו וסגנו עו"ד מר איתן צנעני הפגינו את אהדתם והפליגו בשבחו ובחיוניותו של בית חב"ד, המעניק חמצן רוחני לכל אנשי העיר ללא יוצא מן הכלל. כהמשך ישיר לכך, נשא ראש העיר מילים נרגשות בפני הקהל, בהדגישו כי הפעילות של בית חב"ד אינה רק 'יהדות, אלא 'נשמה'.

ואז הגיע שירת 'הופ קאזאק' ובמהרה נוצרה על הבמה מעגל ססגוני בהשתתפות אברהם פריד, ראש העיר מר יהודה בן חמו, השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב אהרן קנייבסקי, מנהל הפעילות הרב יוסי ליפקין, השלוחים הרב שי עזיזה, הרב יוסי בייטש, הרב אלעד כהן וסמנכ"ל המוסדות הרב מענדי קנייבסקי.

תושבי כפר סבא שפשפו את עיניהם בראותם את ראש העיר יושב על רצפת הבמה כאחרון ותיקי החסידים, כתף אל כתף עם השלוחים ומפזז לצלילי מחרוזת חב"ד.

משתתפי אירוע ההצדעה, אוהדי, מקורבי ומשפחת בית חב"ד, יצאו מהאירוע המרומם בתחושה כי חצי היובל הבא של הפעילות מתחיל בתנופה חדשה, ימים עוד יגידו! מבטיחים השלוחים ואי"ה אף יקיימו.

על הצלחת האירוע, עמל יגע וטרח הרב מענדי קנייבסקי, בסיוע צוות בית חב"ד.

על ההפקה המושלמת הופקדה חברת מיכאל כפלין הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.