מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשע״א 12.04.2011

תורה וחסד במקום אחד ● גלריה

רבנים, גבאי בתי כנסת, נגידים ואישי ציבור בוועידה הגדולה של מרכז 'תורה וחסד ליהודי גרוזיה' בנשיאות הרב הראשי ליהודי גרוזיה הרב חכם משה מיכאלשוילי שליט"א ובניהולם של הרב שבתאי מיכאלשוילי והרב אברהם צבי מיכאלשוילי ● הרצאות, דיונים, פאנלים ופעילות רחבת היקף ביום מלא וגדוש של וועידה מכובדת בהפקת פאר של חב' 'פליישמן הפקות'  לגלריית ענק 
תורה וחסד במקום אחד ● גלריה
צילום: ברלה שיינר

ירושלים לבשה חג לכבודה של תורה ולכבודה של העדה הגרוזינית. מאות רבנים, גבאים, נציגי ציבור ואנשי העסקים מקרב העדה. התכנסו יחדיו במלון רמדה ירושלים ליום מלא וגדוש של לימוד תורה, דיוני הלכה ופאנל בעניין עתיד הצעירים בעדה כשגולת הכותרת הערב היוקרתי והמכובד בהשתתפות הרב הראשי לישראל רבי משה שלמה עמאר שליט"א, הרב הראשי ליהודי גרוזיה רבי חכם משה מיכאלשוילי שליט"א רבו של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי, מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורבה של נחת הר חב"ד הרב יהודה ירוסלבסקי.

עשרות נגידים ואנשי ציבור בראשות נשיא חבר הנאמנים של ארגון 'תורה וחסד ליהודי גרוזיה' מר מיכאל מירלישוילי, סגן ראש הממשלה ושר הפנים הרב אליהו ישי, השר לענייני דת הרב יעקב מרגי, שגן שר החינוך הרב אליעזר מנחם מוזס, ח"כ אברהם מיכאלי, ח"כ אמנון כהן ועוד עשרות נכסדים ואישי ציבור.

זו כבר מסורת של שנה שניה שארגון 'תורה וחסד ליהודי גרוזיה הפועל כל השנה בקרב כלל האוכלוסיה של העדה הגרוזינית לוקח על עצמו פרויקט גדול זה של כינוס כל רבני מנהיגי הקהילה לסיכום השנה החולפת ולדיונים בתוכניות העתיד.
 
ואם לא די בכך הרי שמרכז תורה וחסד הפועל בקרב כלל תלמידי ובני הישיבות מקרב העדה ציין במהלך היום את סיומו של מבצע תורה וקיים מבחן במסכת שבת כולב ובהלכות שבת ל51 מבחירי התלמידים שהתאספו מכל רחבי הארץ.

במהלך ערב ההצדעה חולקו למצטיינים מלגות בסך 18,000$ על ידי הנהלת המרכז וחבר הנאמנים. את הערב הנחה הרב דוב הלפרין.

החידוש שהתקיים השנה בא לידי ביטוי בהצדעה מיוחדת של נאמני ותומכי הארגון מהארץ ומהעולם שהגיעו במיוחד לאירוע וקיימו דיון משלהם בענייני העדה ופיתוח הפעילות של הארגון.

הועידה הופקה ע"י חב'  'פלישמן הפקות'

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.