מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״א 10.04.2011

צעירי חב"ד בחלוקת מצה שמורה לפצועי הפיגועים

בימים אלו ביקרו שוב צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור את פצועי הפיגוע ליד בנייני האומה בירושלים ואת הנער הפצוע מפגיעת הגראד על אוטובוס הילדים בדרום. בביקור הם העניקו לפצועים שי מצות שמורות יחד עם דברי חיזוק ועידוד על פי הידוע כי בספרי הקבלה נכתב כי המצה נקראת מאכל של אמונה ומאכל של רפואה  לסיפור המלא
צעירי חב
בימים אלו ביקרו שוב צוות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור את פצועי הפיגוע ליד בנייני האומה בירושלים ואת הנער הפצוע מפגיעת הגראד על אוטובוס הילדים בדרום. בביקור הם העניקו לפצועים שי מצות שמורות יחד עם דברי חיזוק ועידוד על פי הידוע כי בספרי הקבלה נכתב כי המצה נקראת מאכל של אמונה ומאכל של רפואה.

רבים מהפצועים בשלבי החלמה מתקדמים, וחלקם אף שהיו פצועים קשה ביותר הפתיעו בקצב החלמה מהיר, הפצועים ביקשו להודות לכל מי שהתפלל לרפואתם ולכל קהילות חב"ד, בתי חב"ד והשלוחים מכל רחבי תבל שהצטרפו לתפילות, הם הדגישו כי התפילות של עם ישראל נתנו להם את הכוחות הניסיים לצאת ממצב סכנה.

בביקור של צעירי חב"ד בבית הרפואה סורוקה ביקשו הוריו של הנער הפצוע עם פגיעת ראש אנושה מהפגיעה באוטובוס הילדים, להרבות בתפילות להחלמתו המהירה והשלימה של בנם: רפאל דניאל אריה בן תמר. 

בביקור בהדסה עין כרם ביקשו הוריה של הנערה הפצועה מהפיגוע בירושלים שטרם התעוררה מפגיעת הראש הקשה, להרבות בתפילות לרפואת בתם: אודליה נחמה בת מיכל.

הרב מנחם קוטנר והרב יוסי סברדלוב מצעירי חב"ד ערכו ביקור חולים גם אצל חלק מהפצועים שכבר שוחררו לביתם אך עדיין חבושים בגבס, ומחלימים מהניתוחים שעברו בימים האחרונים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.