מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשע״א 10.04.2011

שיבושם לכם, אנשי יאַאַלילי ● דעה

בימים האחרונים התבשרנו על יציאתו לאויר העולם של קליפ חדש בשם המעניין "יאַאַלילי", או משהו כזה, יסלחו לי מחברי השיר אם לא זכיתי לכוון לדעתם באיות הנכון ● זכינו לסיקור נרחב באתרים שלנו, ובדברים אחרים בהם שלטה המחלוקת, כאן היא לא הצליחה ללטוש טלפיה ● ואם יאמרו האומרים, שלא בהישגים ליובאוויטשאיים מדובר, אז הרי לא מזמן יצא ממכבש הדפוס המשך תרס"ו של כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע, בעריכה מחודשת, באותיות מאירות-עיניים. ממש תענוג ללומדי דא"ח ● והיכן הסיקור?  לטוריש לכם דעה? מזדהים עם הכותב? ספרו לנו במערכת התגובות
שיבושם לכם, אנשי יאַאַלילי ● דעה
בנימין לוינזון

יאללה, יאללה יאלילי. טאנץ, טאנץ, טאנץ, חביבי!

בימים האחרונים התבשרנו על יציאתו לאויר העולם של קליפ חדש בשם המעניין "יאַאַלילי", או משהו כזה, יסלחו לי מחברי השיר אם לא זכיתי לכוון לדעתם באיות הנכון.

זכינו לסיקור נרחב באתרים שלנו, ובדברים אחרים בהם שלטה המחלוקת, כאן היא לא הצליחה ללטוש טלפיה, וזכינו לאחדות בין החסידים.

תמימות-דעים בין יוצאי תומכי-תמימים, שאכן מדובר כאן בהישג נרחב לליובאוויטש.
הדבר קטון הוא? שניים מבוגרי ישיבותינו הצליחו תוך ימים מספר להשיג 100,000 צפיות באתר הסרטונים יו-טיוב!

ואז, התחלתי להתבונן בעניין. לא מזמן יצא סט שולחן-ערוך מפואר מאוחד בכרכיו עם הטור באותיות מאירות-עיניים. לא ראיתי פרסומים כל שהם באתרים שלנו.

ישנה חנות בירושלים, בה ניתן לקנות ספרי-קודש, סטים של מפרשים על הש"ס, ספרי הלכה, וכו', במחירים מוזלים במיוחד כיון שמדובר בספרים יד-שניה במצב סביר בהחלט לשימוש. גם על זה, לא ראיתי פרסומים באתרים שלנו.

ואם יאמרו האומרים, שלא בהישגים ליובאוויטשאיים מדובר, אז הרי לא מזמן יצא ממכבש הדפוס המשך תרס"ו של כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע, בעריכה מחודשת, באותיות מאירות-עיניים, עם מראי-מקומות וביאורים המקלים על הלומד, ואף סיכום המאמרים בסוף הספר. ממש תענוג ללומדי דא"ח.

גם על זה, משום-מה, לא ראיתי שום סיקור ראוי לשמו, אולי מודעה פרסומית כל שהיא.

משום-מה, אנו קופצים משמחה כאשר מישהו מאיתנו מביא ביצוע טוב על הבמה. בשם האחדות כנראה, בכל האתרים הוא כונה יחד עם אחיו "חסידי חב"ד" שהרי "חב"ד מאנט פנימיות", ומי אצלנו מסתכל על חיצוניות בכלל?! פע!).

ועל מה יצא קצפנו, על מה יצאנו בחרב ובחנית ודמינו רתחו? על מה כתבנו מאמרים? על מה רוצים לפטר עורכים? ולאידך – ממה אנו כה מתלהבים ומתאחדים בכל אתר ואתר? על יאאלילי.

שיבושם לכם, אנשי יאאלילי.
טאנץ, טאנץ חביבי.

בראותך את הדור הבא מעודכן בכל סמארטפון שיוצא, אך שאל אותו ולא ידע כיצד נראה מבפנים, למשל, "שאגת אריה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.