מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשע״א 07.04.2011

חם לכם עם הציצית? קבלו פיתרון: "קלית" ● אחד משלנו

עולם הציציות, כך מסתבר, הרבה יותר גדול ממה שחשבתם ● במדור "אח משלנו", מתארח הפעם ר' יוסף-חיים כהן - "ציצית סנטר" ● ההבדל בין "טלית הרבי" ל"טלית הרש"ב", השוני בין הפתילים מהחברות השונות, ואיזה לקוח הקים אותו באמצע הלילה? ● וגם: למה כדאי לכם לקנות ציצית לפני פסח? לסיפור המלא
חם לכם עם הציצית? קבלו פיתרון:
מאת שלומית

שם: ציצית סנטר, ר' יוסף-חיים כהן

מועד הקמה: בשלהי שנת תשס"ו

תכולה, מה יש?: אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי טליתות חב"ד. הווי אומר:
טלית דגם הרבי - מתאפיינת בכך שהפסים השחורים ממוקמים במרווחים שונים מהרגיל ופינות המשי גדולות יותר, אבל בכתפיים היא קצת יותר קצרה מהרגיל. ניתן להשיג בכל המידות, רק עם הבטנה ממשי.

דגם הרש"ב - קצת יותר גדולה מהרגיל ועם פסים שחורים רחבים יותר. ניתן להשיג רק במידה 80. טלית חב"ד הרגילה - המשמשת את רובם ככולם של אנ"ש, עם בטנת משי או בד.

בנוגע לסוגי הטליתות ראוי לציין, שהרבי במשך השנים לבש את כל סוגי הטליתות הנ"ל. ישנם הטוענים שהמשי מחליק מהראש ולכן הם אוהבים יותר את הבטנה מבד, שאותה ניתן להשיג כאמור, רק בטלית חב"ד הרגילה.

כמו כן אנו מחזיקים מלאי גדול של טליתות צמר לילדים ולמבוגרים, טליתות גופיה עם חורים כשיטת חב"ד, וכמובן טליתות בד/כותנה עם חורים כשיטת חב"ד.

הדבר החשוב ביותר בעיניי הוא ההיענות לדרישות הלקוח. אני משתדל להקשיב לכל בקשה, אף אם מדובר בפריט אחד בלבד.

לעיתים מגיעות הזמנות לשים פתיל של חברה מסוימת - יש לי שלשה סוגי פתילים: "פרוכטר" עם הכשר הרב לנדא שליט"א, "לשונות הצמר" עם הכשר הבד"ץ מבית היוצר של "משכן התכלת", ו"זייברט" עם הכשר הבד"ץ גם הוא. כאשר אני מתבקש לקשור קשירה מיוחדת על טלית ממידה מסוימת, אני נענה לכך בחפץ לב.

בנוסף לתיקוני הפתילות והתפירות שאנו עושים (כגון החלפת פתילות, אוברלוק חדש וכו'), אנו גם מחליפים את המשי בטלית גדול, שזה דבר נורא חשוב, כי לעתים קרובות המשי נקרע ומתבלה מהר יותר מהטלית עצמה, ולהחליף טלית גדול רק בשביל המשי זה בהחלט הוצאה כספית מיותרת...

בשורה: בעז"ה לאחר חג הפסח הבעל"ט, אנו נתחיל לשווק טלית צמר חדשה ואידאלית בייחוד לקיץ, הנקראת בשם "קלית". זוהי טלית מיוחדת המיוצרת מצמר פחות צפוף, כך שהיא מחממת הרבה פחות. היא קיימת כרגע במלאי שלנו אבל לא בדגם חב"ד. בעז"ה אחרי פסח, כאמור, גם לחב"ד יהיה "קלית"!

קהל יעד: חסידי חב"ד וכל אלו שלובשים טליתות חב"ד.

ה"אני מאמין": לתת את הסחורה הכי טובה (סוג א.א), במחיר הכי טוב, עם השירות הכי אדיב שיכול להיות!

הייחודיות של איש חב"די בשוק העבודה: מבין את דרישות לקוחותיו, על כל ההידורים שבזה.

סיפור מעניין: לא פעם באים אליי לקוחות עם הידורים מיוחדים, כגון קשירה עם רווחים ואף הידורים מתחילת הקשירה ועד סופה.

לשם ההמחשה: פעם אחת פנה אליי מישהו עם כמה דרישות: 1. לקשור את הטלית רק ביום שהייתי במקווה. 2. וביום שקראתי קריאת שמע בזמנה. 3. לקשור את זה עם רווחים. 4. לא לדבר בכלל במשך כל הקשירה. כמובן שחלק מהדרישות ברורות מאליהן, ואין צורך לבקש באופן מיוחד.

במקרה נוסף שאירע אף הוא, התקשר אליי אדם ב-12:30 בלילה, ובקול מתחנן ביקש שאביא לו ציצית בדחיפות. קמתי מהמיטה ומילאתי את מבוקשו, ולהפתעתי לאחר שהבאתי לו את הציצית הוא שואל אותי "מה אתה עושה ער בשעות כאלה?" כמובן שלא סיפרתי לו שהייתי על סף שינה...

קצת מהקשיים והלימוד שבדרך: קרו מקרים, ועדין קורים לפעמים, שאנשים מזמינים הזמנות מיוחדות, כגון פתילות עבות (שעולות יותר כמובן) או בקשות מיוחדות, ובסוף מבטלים את ההזמנה. למדתי מכך, שצריך לסכם הכל מראש, ולהתריע על כך שברגע שיש בקשות מיוחדות אז ישנה בעיה לבטל. לכן חשוב מאד לוודא איזו מידה בדיוק צריכים, על מנת למנוע מקרים מביכים.

אך עדיין, אם מישהו טועה, כל עוד שלא החל להשתמש בטלית אני תמיד אחליף.

טלפון להזמנות: 052-5758196 ברוב שעות היממה (מ-8:00 עד 23:00)

ממוצע מחירים: טלית קטן צמר מחירים החל מ-50 ₪. טלית גדול מחירים החל מ- 275 ₪.

הזדמנות: אחרי פסח מחירי הצמר יועלו ב-20% בערך, כך שכדאי להזדרז ולהזמין לפני פסח, אפילו רק בכדי שיהיו כמה "ספער" בארון. אחרי הכל זה לא מתקלקל...
משלוחים לכל חלקי הארץ! בכפר חב"ד המשלוחים חינם!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.