מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״א 06.04.2011

חזון אליהו: סיום הרמב"ם לע"נ בוגר הישיבה שנפטר

ביום ג' ר"ח ניסן נערכה בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" חגיגת סיום הרמב"ם מחזור כ"ט ותחילת לימוד מחזור הל'. חגיגת הסיום שולבה יחד עם סיום שישה סדרי משנה שנלמדו ע"י תלמידי הישיבה ובוגריה ברחבי העולם לעילוי נשמת ר' חיים מיכאל יוסבשווילי ע"ה מבוגרי הישיבה שביום זה מלאו שלושים לפטירתו לדיווח ולתמונות   
חזון אליהו: סיום הרמב

ביום ג' ר"ח ניסן נערכה בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" חגיגת סיום הרמב"ם מחזור כ"ט ותחילת לימוד מחזור הל'. חגיגת הסיום שולבה יחד עם סיום שישה סדרי משנה שנלמדו ע"י תלמידי הישיבה ובוגריה ברחבי העולם לעילוי נשמת הרה"ח חיים מיכאל ע"ה יוסבשווילי מבוגרי הישיבה שביום זה מלאו שלושים לפטירתו.

פתח את האירוע הרב שאול רייצעס ר"מ בישיבה שנשא סקירה מקיפה אודות תקנתו של הרבי ללמוד רמב"ם, ומגלגלין זכות ליום זכאי ר"ח ניסן יום בו הוקם המשכן.

את סיום מחזור הכ"ט ערך שליח הרבי לתל אביב ומד"א קהילת חב"ד בעיר הרב יוסף גערליצקי שדיבר שבכל הלכה ברמב"ם רואים את ה'עצות מרחוק מגדול העצה לתקן הדעות וליישר כל המעשים' כלשון הרמב"ם בסוף הל' תמורה.

ומתכיפין סיום להתחלה - את פתיחת המחזור הל' ערך ראש הישיבה הרב מאיר אריה שמערלינג שהאריך בדבריו אודות דיוק בלשון הרמב"ם שלא לטייל בפרדס.

הרב שניאור כהן משפיע הישיבה סיים את מסכת עוקצין ודיבר אודות הקשר בין
המימרא של רבי יהושוע בן לוי עתיד הקב"ה להנחיל לכל צדיק ש"י עולמות והמימרא של רבי שמעון בן חלפתא לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום. בסיום דבריו עמד הרב כהן על 'והחי יתן אל ליבו' מפטירתו של ר' חיים מיכאל ע"ה. 

 הקהל התפזר מתוך החלטה להתחזק ביתר שאת בקיום תקנת לימוד הרמב"ם עם פתיחת מחזור הל' - "בן שלושים לכח".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.