מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״א 06.04.2011

פטנט חדש מוציא את הבלאגן בשולחן: אגדה של סדר

חברת 'יהדות ואומנות' מפתיעה השנה בפטנט עולמי ובפתרון ייחודי, שמביא סוף סוף את הסדר והשלווה המיוחלים. ערכת ליל הסדר מפוארת ומלכותית, הפורשת בפניכם את אפשרויות הארגון, בעיצוב מהודר ויוקרתי, שיסדר לכם את ליל הסדר  לדיווח
פטנט חדש מוציא את הבלאגן בשולחן: אגדה של סדר

תיכף חג הפסח. ההתרגשות, ההכנות, הניקיונות והטרחה המרובה בשיאם. שבועות ארוכים של מאמץ קדחתני יבואו לסיומם בלילה הזה, כסף ומאמץ יושקע במאכלים ובכלים, כולם מייחלים ללילה מרומם ושליו, בהדר ובמלכות.

בואו נחשוב רגע על בני הבית הצעירים - הילד הקטן שצריך להסתדר עם לוגיסטיקה מורכבת מאד: הגדה שהוא אמור לעיין בה ולתמוך ביציבותה, גביע יין המלא עד לשפתו, ומצה, שיש להקפיד שלא ישפך עליה היין, חלילה. טרדות קטנות, אמנם, אך קיומם עלול להפר את השלווה ולתרום ללחץ המסובים. וכך, במקום לשבת בנחת וליהנות בצוותא בהעברת המסר של "והגדת לבנך", כולנו עסוקים בהשגחה על הקטנים ובחזרה מעיקה על שורת הנחיות טורדות: "אל תזיז את הכוס", "היזהר על המצה", ו"ההגדה תיכף נופלת לך!", הם מצידם נזעקים, "אבל אין לי מקום לכלום?!"

לא כך מציינים את ליל החירות...

חברת 'יהדות ואומנות' מפתיעה השנה בפטנט עולמי ובפתרון ייחודי, שמביא סוף סוף את הסדר והשלווה המיוחלים. ערכת ליל הסדר מפוארת ומלכותית, הפורשת בפניכם את אפשרויות הארגון, בעיצוב מהודר ויוקרתי, שיסדר לכם את ליל הסדר. הערכה, שאינה תופסת מקום כמעט, כוללת בתוכה הכל:

הגדה עם ציורים מרהיבי עין הנתמכת על סטנד למניעת תזוזה, לנוחות בדפדוף ולחסכון במקום, לצידה גביע מוכסף ונאה הניצב על מתקן מיוחד שגם קולט את היין הנשפך, וגם... מגירה נשלפת לאחסון המצה עד לרגע אכילתה. כעת, ליל הסדר מסודר באמת.

ב'יהדות ואומנות' חשבו על כל הפרטים הקטנים, הם מזמינים אותך ליהנות מלילה קדוש ושליו, להקדיש את הזמן לסיפור ההגדה לילדים, להעמיק בפירושים, ולהסב כבן חורין אמיתי.

מחיר הערכה: 100 שקלים
הפצה ראשית: גרינטק, להשיג בחנויות המובחרות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.