מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״א 06.04.2011

חוויות פסח בתלת מימד בתל אביב

תערוכת 'מסע חוויות הפסח' בתלת מימד שנערכת מידי שנה ע"י בית חב"ד תל אביב אולי לא שוברת קופות, אך בהחלט שוברת שיאים במספר הרב של מבקרים מגני הילדים ובתי הספר מהעיר תל אביב ● פניהם של הילדים המשולהבים בצאתם ממנהרת הזמן מעידים על החוויה העוצמתית אותה עברו ב'מסע' הלוקח אותם לעולם ההגדה וסיפורי יציאת מצרים, באמצעות המחשות המשלבות בין טכנולוגיית תלת מימד למוצגים אטרקטיבים  לדיווח ולתמונות  
חוויות פסח בתלת מימד בתל אביב

תערוכת 'מסע חוויות הפסח' בתלת מימד שנערכת מידי שנה ע"י בית חב"ד תל אביב אולי לא שוברת קופות, אך בהחלט שוברת שיאים במספר הרב של מבקרים מגני הילדים ובתי הספר מהעיר תל אביב.

הסיפור מוכר – סיפור מההגדות, אך הביצוע מרענן ומלהיב ע"י הרב יצחק ביר והרב יחזקאל גבירץ ובהפקתה של רחל גבירץ מאגף הפעילות של מרכז חב"ד בת"א ובסיועם של צוות מדריכים ומדריכות.

פניהם של הילדים המשולהבים בצאתם ממנהרת הזמן מעידים על החוויה העוצמתית אותה עברו ב'מסע' הלוקח אותם לעולם ההגדה וסיפורי יציאת מצרים, באמצעות המחשות המשלבות בין טכנולוגיית תלת מימד למוצגים אטרקטיבים ובליווי שחקנים מוכרים (זבולון מושיאשוילי (ששי מ'שמש') ואילן חממי) אותם פוגשים הילדים בדמויות של פרעה ומשה רבינו.

במהלך ה'מסע' פוגשים הילדים את המלך פרעה 'בכבודו ובעצמו', חשים את כובדן של אבני הפירמידות, שומעים את בכיו של משה בתיבה שגם חוצה עמם את ים סוף תוך כדי שהם נרטבים מזרזיפי המים בחומות המים של ים סוף.

הילדים משתתפים באופן פעיל באפיית המצות ויוצאים עם ערכה הכוללת: מצה אישית מעשה ידיהם, הגדה מהודרת והחשוב מכול - ידע רב על מנהגי הסדר וחג הפסח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.