מערכת COL | יום כ"ט אדר ב ה׳תשע״א 04.04.2011

תלמידי "אור שמחה" נבחנו בהלכות סת"ם, שחיטה וטריפות

אחרי חצי שנת לימודים גדושה ומלאה, נבחנו השבוע בחורי ישיבת אור שמחה בכפר חב"ד על הלכות סת"ם, שחיטה וטריפות ● הבחורים נבחנו אצל הרב מרדכי שמואל אשכנזי רבה של כפר חב"ד ואצל הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד ● לאחר המבחן בשחיטה קיבלו הבחורים מהמשחטה בכפר חב"ד, בניהולו של ר' שלמה ליפשיץ כחמישים עופות לשחיטה הלכה למעשה לגלריית תמונות  
תלמידי

אחרי חצי שנת לימודים גדושה ומלאה, נבחנו השבוע בחורי ישיבת אור שמחה בכפר חב"ד על הלכות סת"ם, שחיטה וטריפות.

הבחורים נבחנו אצל הרה"ג מרדכי שמואל אשכנזי רבה של כפר חב"ד ואצל הרה"ג הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי רב קהילת חב"ד בנחלת הר חב"ד.

במשך שעות ארוכות בחנו הרב אשכנזי והרב ירוסלבסקי את הבחורים, כשלצידם יושבים מנכ"ל מוסדות 'אור שמחה' הרב וועלוועל סלאווין וראש הישיבה הרב משה לוין במגמות הלימוד השונות ולא הצליחו להסתיר את התפעלותם מבקיאות הבחורים בחומר הנלמד הן בהלכות שחיטה, סופרות ובדיקות טריפות אשר נלמדו בישיבה במהלך החצי שנה האחרונה.

במהלך הבחינה עם הרב ירוסלבסקי הופתעו הבחורים לראות את שר הדתות הרב יעקב מרגי אשר הגיע לסיור בכפר חב"ד ונכנס לחדר הבחינות במהלך הבחינות, השר מרגי התישב ליד צוות הרבנים ובמשך שעה ארוכה נהנה לראות את בקיאות הבחורים בהלכות השונות.

בשיחה עם ראש הישיבה, הרב משה לוין, הרב אליעזר ברוד והרב יוסף מראלשווילי ציינו הרבנים כי מהידע של הבחורים נראה, כי צוות הישיבה השקיע שעות רבות בלימוד ושינון החומר על בוריו.

לאחר המבחן בשחיטה קיבלו הבחורים מהמשחטה בכפר חב"ד, בניהולו מר' שלמה ליפשיץ, ובניו ר' צבי מנשה ליפשיץ ור' בנימין ליפשיץ המשמש גם כבר הנהלה במוסדות אור שמחה כחמישים עופות, ובפיקוחו של הרב יוסף מראלשווילי שחטו הבחורים בזה אחר זה שלוש עופות כמתחייב בהלכה, עם סיום השחיטה, קיבלו למעשה הבחורים את תעודות הסמכה לשחיטה.

בסיום הבחינות הודו הבחורים למנכ"ל מוסדות אר שמחה, הרב וועלועל סלאווין על תמיכתו הרבה בישיבה ובפרויקטים השונים במהלך השנה כולה. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.