מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשע״א 31.03.2011

להלן - גת ● כל מה שרציתם לדעת על עורך-הדין אמנון גת

עורך-הדין אמנון הלוי גת מוכר לרבים מחסידי חב"ד, דווקא בפן המשפטי ● השבוע, הוא לקח הפוגה מהתיקים הרבים שעל שולחנו והתארח במדור "אחד משלנו" ● הוא מספר על העקרונות בעבודתו, הייחודיות במקצוע כעורך-דין חב"די, קהל היעד, ומאחורי הקלעים ● הנחה שבועית לגולשים? שלא תזדקקו  לסיפור המלא
להלן - גת ● כל מה שרציתם לדעת על עורך-הדין אמנון גת

מאת שלומית

שם: "אמנון הלוי גת משרד עורכי דין"

וותק:
כ-20 שנה בתחום

מיקום: כפר-חב"ד

התמחות: ייעוץ ייצוג, ייצוג וליווי משפטי במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי, העסקי, המסחרי ודיני ממונות לכל סוגיהם, הכולל הקמת חברות, שותפויות ועמותות, דיני מקרקעין (נדל"ן), מגוון הסכמים (מכר, שכירויות, רכישות שונות) דיני משפחה ודיני אישות, (צוואות, ירושות, הסכמי ממון) נזיקין (תאונות דרכים, רשלנות, תביעות בתחום הביטוח) טיפול בהוצאה לפועל דיני עבודה, בניה ועוד.

המשרד מעניק ייצוג משפטי במגוון ערכאות משפטיות, כולל גישורים ובוררויות וכן מעניק שירותי גישור ופישור על ידי מגשר מוסמך. שירותי המשרד ניתנים בשפה העברית והאנגלית.

על המשרד: צוות המשרד עתיר ניסיון, עורכי הדין בעלי וותק רב ומיומנות מקצועית בלתי מתפשרת.

עו"ד אמנון גת, בעל המשרד ומקימו, הינו חסיד חב"ד המתגורר בכפר-חב"ד.

המשרד פועל בגישה אישית ויסודית היורדת לפרטים ומעניק מענה משפטי מושלם, מעיין "מטריה משפטית" בענייניו של הלקוח, מתוך ראייה רחבה ומקיפה של כלל צרכיו המשפטיים של הלקוח הספציפי.

המשרד אף נוקט אמצעים וגמישות רבה מבחינת הזמנים והשירות הנוחים ללקוח והתאמת עורך הדין המתאים לו.

בימים אלה מצוי המשרד בשלבי התרחבות במסגרתם בין היתר הוא קולט עורכי דין נוספים, והכל כחלק מתפיסת המשרד העומדת על מתן שירות  ביעילות וברמה
הגבוהה ביותר.

קהל היעד: המגזר הכללי, החרדי והדתי בארץ וכן גורמים בחו"ל שהינם בעלי אינטרסים בישראל.

לפני כ-5 שנים עבר המשרד לכפר-חב"ד ובין הלקוחות הרבים נמנים גם תושבי הכפר ונציגיהם.

הפן הקהילתי: סיפורים ומעשיות אינם צד שעו"ד גת מעוניין לחלוק, מתוך מדיניות של דיסקרטיות מוחלטת, גם כאשר מדובר בעילום או החסרת שם ופרטים מזהים. אך נוכל לספר כי מקומו של אמנון אינו נפקד מפעולות הצדקה וההירתמות לקהילה ולפרויקטים ציבוריים, ומעת לעת נעזרים בו פרנסי ופעילי הציבור של הכפר כאשר אי מי חסר כל אמצעים נקלע לצרה משפטית ונזקק לשירות וסיוע משפטי.

ה"אני מאמין": שירות ומתן סיוע ללקוח ללא פשרות, אף פעם לא מקטינים ראש בבעיה ספציפית ונותנים מענה רחב, במידת הצורך גם בהפעלת קשרים.

ייחודיות המקצוע כעורך דין חב"די: יישום עקרונות חסידיים חב"דיים בפרקטיקה המשפטית הוא מבחן יומיומי אמיתי, מה שקוראים אצלנו "לעשות לו ית' דירה בתחתונים".

דווקא בעניינים המשפטיים שהם לכאורה שגרתיים, טכניים ולעיתים גם לא חיוביים, אנו משתדלים לזכור תמיד את שהרבי מנחה אותנו, להכניס אידישקייט ויהדות בכל עניין ועניין; "המענטשקייט" זוהי התכונה הכי חשובה, המקצוע דורש קשיחות ותקיפות אך תמיד ההשתדלות והמטרה היא לעשות זאת כ-"מענטש" ומתוך ידיעה חדורה שאתה בעצם שליח.

לדברי עו"ד גת אין ספק כי זוהי זכות גדולה לחיות ולעבוד ב 'כפר של הרבי'.

באופן טבעי לקוחות רבים הינם מהמגזר הכללי כך שיש המון "מבצעים" לאורך כל הדרך. ב"ה במשך השנים התווספו לא מעט לקוחות ומשפחות במסגרת העבודה שהחלו להתקרב ולקבל על עצמם שמירת מצוות, זאת הייחודיות והעשייה שנותנת  סיפוק בפעילות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.