מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשע״א 23.03.2011

הטרור חוזר: אשה נהרגה ועשרות נפצעו בפיגוע בירושלים

הטרור חוזר לירושלים: פיצוץ אירע בתחנה ליד אוטובוס בקו 74 מול בנייני האומה בירושלים. מד"א הכריז על אירוע רב נפגעים ואמבולנסים רבים הוזעקו לאזור. ממד"א נמסר כי במקום 25 פצועים, אישה אחת נהרגה, שלושה במצב קשה, חמישה במצב בינוני ו-16 במצב קל ● בצעירי חב"ד נערכים לבקר את פצועי הפיגוע בירושלים לסיפור המלא
הטרור חוזר: אשה נהרגה ועשרות נפצעו בפיגוע בירושלים
זירת הפיגוע בירושלים; צילום: הצלה ירושלים

הטרור חוזר לירושלים: פיצוץ אירע בתחנה ליד אוטובוס בקו 74 מול בנייני האומה בירושלים. מד"א הכריז על אירוע רב נפגעים ואמבולנסים רבים הוזעקו לאזור. ממד"א נמסר כי במקום 25 פצועים, אישה אחת נהרגה, שלושה במצב קשה, חמישה במצב בינוני ו-16 במצב קל.

סמוך לשעה 15:00 החריד פיצוץ עז את אזור הכניסה לירושלים. מחקירה ראשונית עולה, כי מדובר במטען שהוחבא בתיק סמוך לטלפון ציבורי - ליד תחנת האוטובוס. המשטרה סגרה את הכבישים באזור ומחפשת אחר מטענים נוספים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "מדובר בנפגעים שהיו בתחנת האוטובוס או לידה, אך לא באוטובוס". להדסה עין כרם הגיעו 12 נפגעים, אחד מהם הועבר לחדר ניתוח, שלושה לחדר הטראומה ושלושה בחדר המיון. חמישה פונו להדסה הר הצופים ושבעה נוספים פונו לשערי צדק. 

ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור נמסר כי צוות המטה נערך לבקר את כל הפצועים. בביקור הם יבחנו את מצבם ויגישו סיוע ראשוני לפי הצורך. אימייל ליצירת קשר עם המטה: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.