מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשע״א 23.03.2011

צא לעבודה בסביבה חרדית תומכת וראויה. זו ההשתדלות שלך! (פ)

הגידול הגובר והולך של חרדים היום היוצאים לעבודה, אינו מורה על שינוי סדר העדיפויות בתפישת החברה החרדית, אלא קורא למקומות תעסוקה להכשיר עבורם סביבה דתית, תומכת וכשרה - אך על פי ההצעות הקיימות בשוק העבודה, מתברר כי ההשתדלות היא אכן קשה... למי שלא משתדל מספיק  לכתבה מלאה
צא לעבודה בסביבה חרדית תומכת וראויה. זו ההשתדלות שלך! (פ)
מסיבת פורים שנערכה עבור עובדי המגזר החרדי באורנג' (צילום: סיון פרג')
לימוד תורה והקמת משפחה הם הערכים העליונים, שעומדים בראש מעייניו של כל אחד ואחת בציבור החרדי, אך כל אדם צריך בו בעת לדאוג למשפחתו ולהתפרנס. יותר ויותר חרדים היום עוברים מן המקצועות הדתיים המקובלים לכיוון מקצועות תעסוקתיים במקומות עבודה חילוניים. הרצון להשתכר בכבוד, העלייה בהוצאות השוטפות, קצבאות הילדים הנמוכות, הרצון להתקדם ברמת החיים. רבים מרגישים תסכול מכך שבצאתם לשוק העבודה, עליהם לעבוד בסביבה חילונית, ללא כל קשר לערכים שהם מייצגים וליכולות האינטלקטואליות הדתיות והערכיות שלהם.
חברת Orange המספקת היום אלפי מקומות עבודה, והשקיעה לא מעט משאבים, על מנת להכשיר עבורם סביבת עבודה ראויה, בעלת ערכים דתיים, תנאים מצוינים, בונוסים כספים ומגוון אפשרויות קידום ואתגרים.
לבחינת המשרה המוצעות ב-Orange למגזר החרדי >>

מבין מקומות העבודה הייעודיים, Orange הקימה בירושלים מוקד עסקי לחרדים, המעניק ביטחון תעסוקתי מתקדם ומאתגר, ובו קיימת הפרדה בשעות העבודה בין הנשים לגברים. הקפיטריות מוכשרות ומותאמות לצרכי דתיים, עם הפרדה בין חלב בשר (כלים, מקררים ומיקרוגלים) והפרדה במקומות הישיבה. בנוסף, Orange מזדהה עם הערכים ההלכתיים ומתאימה את לו"ז העבודה בהתאם בחגים ובמועדים
Orange מכבדת את סדרי העדיפויות בקרב הקהל החרדי, ומקצה במוקד העסקי משרה חלקית בשירות לקוחות 5-6 פעמים בשבוע בלבד
נציגי השירות במוקד החרדי ב-Orange מספקים מענה טלפוני מקצועי לאוכלוסיית הלקוחות במגוון רחב של נושאים. סביבת העבודה במוקד היא דתית ביתית, ומאפשרת לעובדים ליהנות מהעשייה שלהם, ליהנות וללמוד מסביבת העבודה שלהם ולשמור על הערכים הדתיים והקדושים.
הגש מועמדות עוד היום והתחל לעבוד בסביבה דתית ובטוחה ב-Orange >>


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.