מערכת COL | יום י"ז אדר ב ה׳תשע״א 23.03.2011

תקליט 'מארש חב"ד' של הרב ורזוב בהוצאה מחודשת ● האזינו

לקראת ה'שלושים' לפטירתו של הרב מאיר ורזוב ע"ה, הפיק מרכז צעירי אגודת חב"ד מחדש את תקליט 'מארש חב"ד', שאזל לפני כמה שנים ● בתקליטור מבחר משירי להקת הכליזמרים המפורסמת, ובראשם השיר המפורסם 'מארש חב"ד' המושר בעברית וברוסית ● "המנגינה של ר' מאיר לא תיפסק", אומר יו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "תקליט 'מארש חב"ד' מהווה גלעד חסידי מיוחד, שנגע בנקודה היהודית של המוני יהודים וקירב אותם ליהדות ולחסידות" לסיפור המלא ● כעת להאזנה: השיר "ירושלים" מהתקליטור "מארש חב"ד"
תקליט 'מארש חב
כתב COL

לקראת ה'שלושים' לפטירתו של הרב מאיר ורזוב ע"ה, הפיק מרכז צעירי אגודת חב"ד מחדש את תקליט 'מארש חב"ד', שאזל לפני כמה שנים.

קרוב לשני עשורים הרב מאיר ולהקת הכליזמרים שהפעיל חרשו את הארץ לאורכה ולרחבה, בשליחותו של הרבי לקרב את ציבור העולים ליהדות. בהופעתם, המשלבת אומר וצליל, הצליחו להביא ללבבות העולים החדשים אור של שמחה יהודית אמיתית ותקווה לעתיד טוב ולהתאקלמות גשמית ורוחנית בארץ אבותינו.

הרב ורזוב, מנהל אגף העלייה בצעירי חב"ד, היה המנחה והרוח החיה בהופעות הכליזמרים. בקולו רווי הרגש ובדבריו המעוררים מלאי הלהט והתוכן היהודי-שורשי, פרט על נימים חבויים ועורר את הניצוץ הנשמתי בלב היהודי, והחדיר בו אמונה בה' ובתורת ישראל, נאמנות ואהבה לעם-ישראל ולארץ-ישראל וציפייה לוהטת לביאת המשיח.

בתקליטור מבחר משירי להקת הכליזמרים המפורסמת, ובראשם השיר המפורסם 'מארש חב"ד' המושר בעברית וברוסית. כמו כן יש בו מחרוזות ניגוני חב"ד, שירי שמחה ושירים עממיים, הקלטה מאחת מהופעותיו, וגם שירים בעיבודים חדשים. המהדורה החדשה הופקה בסיוע מנהל בית חב"ד המרכזי בבאר-שבע, הרב זלמן גורליק.

"המנגינה של ר' מאיר לא תיפסק", אומר יו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב. "תקליט 'מארש חב"ד' מהווה גלעד חסידי מיוחד, שנגע בנקודה היהודית של המוני יהודים וקירב אותם ליהדות ולחסידות".

התקליטור כבר מופץ בבתי-חב"ד בארץ, וניתן להזמינו בצעירי חב"ד או בחנות יודאיקה, טל' 1700704120 או באתר www.judaica-il.com.

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.