מערכת COL | יום ט"ז אדר ב ה׳תשע״א 22.03.2011

אילת: ראש העיר חגג עם חב"ד

ראש העיר אילת מר מאיר יצחק הלוי הגיע לביתו של הרב אייזנבך כמידי שנה, וקיים את כל מצוות הפורים. כמו כל האורחים שבאו למשתה הניחו כולם תחילה תפילין. לאחר מכן ישבו כולם לשמוע את המגילה כאשר ראש העיר מברך את הברכות בסגנון אידישאי המוכר לו עוד מהימים בהם למד בפוניבז'  לסיפור המלא
אילת: ראש העיר חגג עם חב
ראש העיר אילת מר מאיר יצחק הלוי הגיע לביתו של הרב אייזנבך כמידי שנה, וקיים את כל מצוות הפורים. כמו כל האורחים שבאו למשתה הניחו כולם תחילה תפילין. לאחר מכן ישבו כולם לשמוע את המגילה כאשר ראש העיר מברך את הברכות בסגנון אידישאי המוכר לו עוד מהימים בהם למד בפוניבז'.

בסיום קריאת המגילה נטל הציבור את ידיו לסעודת הפורים ואכל את מעדני הרבנית אייזנבך. במהלך הסעודה הפרישו הנוכחים מתנות לאביונים ושלחו מנות איש לרעהו ואשה לרעותה. בסעודה ישבו זה לצד זה עורכי העיתונים המקומיים וכתביהם, צלמי העיתונים, שדרני הרדיו המקומי, עורכי דין, חברי מועצת העיר, שכנים ואנשי עסקים ובהמשך הגיעו גם צלמי הטלויזיה המקומית וצילמו את הרב אייזנבך נואם כטוב לבו ביין. ראש העיר שנשא דברים ציין את העובדה שתושבי אילת יותר מכל מקום אחר בארץ מזדהים עמוקות עם ערכי התורה ומצוות החגים.

לפי מגוון האנשים היושבים כאן במשתה רואים את הזיקה של כולם למצוות ובשמחה הממלאה אותם כאשר הם מקיימים בדייקנות את פרטי מצוות הפורים ושמחים בשמחתו. משום מה יש אנשים שרוצים להפריד בין המצוות ובין עמך ישראל לאמור: מצוות לשומרי המצוות וכל היתר יסתדרו גם בלעדי המצוות. אילת מוכיחה כי מצוות הפורים כמו כל מצוות החגים הם נחלת הכל, ואת זאת יש לזקוף 'לא במעט' לחסידי חב"ד בעיר שדואגים להאהיב את התורה בצורה חוויתית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.