מערכת COL | יום ט"ו אדר ב ה׳תשע״א 21.03.2011

"המלאכים של חב"ד לא שכחו אותנו בפורים"

מזג האוויר היפה שפקד את הארץ בחג הפורים את רוב חלקי הארץ סייע לפעילי צעירי-חב"ד להגיע אל כמאתיים וחמישים אלף חיילי צה"ל בבסיסיהם הפזורים בכל רחבי הארץ, לאורך הגבולות עם מצרים, ירדן סוריה ולבנון, וכן בשטחי יהודה שומרון, ובבסיסים בתוככי הארץ ● השלוחים צויידו במאות אלפי משלוחי מנות שהוענקו לסניפים על ידי צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב ● "גם בחג הפורים באים המלאכים של חב"ד ולא שוכחים אותנו", קראו חיילים במוצב נידח בגיזרת הר חברון לפעילי בית חב"ד שהגיעו לקרוא בפניהם את המגילה במוצאי שבת  לסיפור המלא  
משלוח מנות לקצין צה"ל אי שם בצפון הארץ, אתמול. צילום: COL
מזג האוויר היפה שפקד את הארץ בחג הפורים את רוב חלקי הארץ סייע לפעילי  צעירי-חב"ד להגיע אל כמאתיים וחמישים אלף חיילי צה"ל בבסיסיהם הפזורים בכל רחבי הארץ, לאורך הגבולות עם מצרים, ירדן סוריה ולבנון, וכן בשטחי יהודה שומרון, ובבסיסים בתוככי הארץ.

השלוחים צויידו במאות אלפי משלוחי מנות שהוענקו לסניפים על ידי צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב. "גם בחג הפורים באים המלאכים של חב"ד ולא שוכחים אותנו", קראו חיילים במוצב נידח בגיזרת הר חברון לפעילי בית חב"ד שהגיעו לקרוא בפניהם את המגילה במוצאי שבת.

"מבצע פורים" הוא אחד המורכבים בצעירי-חב"ד. "מה שעושים במהלך שבוע שלם בחג החנוכה, אנו צריכים להספיק ביום אחד בפורים" הסביר הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת חסידי חב"ד.

בד בבד, במהלך היום, דפקו הפעילים של צעירי חב"ד בשלושת אלפי דלתות בתיהם של המשפחות שנפגעו בפעולות הטרור ובבתיהם של אלמנות צה"ל ומשפחות חללי צה"ל.

כל סניפי צעירי חב"ד בארץ - בתי חב"ד - השתתפו במבצע הנרחב. ההכנות למבצע נמשכו כשבועיים. עיקר הנטל היה כמובן על אגף הביצוע בצעירי חב"ד. משאיות עמוסות נראו במהלך החודש האחרון פורקים ומעמיסים סחורה במחסני צעירי אגודת חב"ד בכפר-חב"ד.

כתבה נרחבת ותמונות יבואו אי"ה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.