מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשע״א 18.03.2011

צעירי חב"ד בניחום אבלים אצל משפחת פוגל מאיתמר

נציגי צעירי חב"ד הגיעו לניחום אבלים בימי השבעה על רציחתם הברוטאלית של משפחת פוגל הי"ד מאיתמר. בביקור הם הביעו את השתתפותם בכאב הגדול והביעו את הזדהותם בשם צעירי חב"ד והשלוחים ● הרב מנחם קוטנר סיפר להורים על יוזמות רוחניות של קהילות חב"ד לזכר ילדיהם. בתגובה אמר האבא כי אם היו שואלים את הנרצחים הם היו אומרים כי זאת הדרך הנכונה שהיו בוחרים להנציח את זכרם   לסיפור המלא
צעירי חב
קבריהם של בני משפחת פוגל
נציגי צעירי חב"ד הגיעו לניחום אבלים בימי השבעה על רציחתם הברוטאלית של משפחת פוגל הי"ד מאיתמר. בביקור הם הביעו את השתתפותם בכאב הגדול והביעו את הזדהותם בשם צעירי חב"ד והשלוחים.

על הביקור מספרים הרב מנחם קוטנר והרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד:

בבית משפחת פוגל בנווה צוף שבשומרון ובבית משפחת בן-ישי בירושלים נאספים מידי יום אלפים רבים של מנחמים מכל גווני הקשת, אנשי צבא ופוליטיקאים, לצד בני נוער, אנשים מבוגרים וצעירים, דתיים וכאלם שאינם, במקום הזה אתה מרגיש את ליבו החם והאוהב של עם ישראל.

אנשים שאינם מכירים אישית את הנרצחים או בני משפחותיהם מגיעים לנחם מכל פינה בארץ.

בזמן הביקור שלנו אצל משפחת פוגל בנווה צוף הגיע גם מר בועז שבו, הוא היה תושב  איתמר לפני כשמונה שנים ומחבלים חדרו לביתו וביצעו טבח אכזרי, בו נרצחו רעייתו ושלושת ילדיו הי"ד. בועז ישב ליד אביו של אודי הי"ד, ידיהם אוחזים זה בזה, ומנסים לנחם האחד את השני, בועז סיפר על התהליך שהוא עבר, וכי כעת הוא רואה את עצמו איך הוא היה נראה בזמן זה. אך למרות הכל הוא נישא שנית וזכה להולדת 3 ילדים.

מר פוגל מצידו הפתיע כשסיפר כי בזמן הפיגוע של בועז הוא היה בצוות שהגיע לסייע למשפחה והיה נוכח במקום מיד לאחר הפיגוע. הוא סיפר על ילדיו ונכדיו שהיו מלאי אהבה לארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל.

הרב מנחם קוטנר סיפר להורים על יוזמות רוחניות של קהילות חב"ד לזכר ילדיהם. בתגובה אמר האבא כי אם היו שואלים את הנרצחים הם היו אומרים כי זאת הדרך הנכונה שהיו בוחרים להנציח את זכרם.

בבית משפחת בן ישי בירושלים ישבו הוריה של רות הי"ד בסוכת אבלים ענקית, היה זה במוצאי תענית אסתר קהל רב הגיע לאזכרה ודברי כיבושין, ושוב אותו מחזה של קהל עצום מחבק את המשפחות בשעה קשה זו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.