מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשע״א 18.03.2011

שלוחי חב"ד בקמפוסים התמקצעו ביצירת אמצעים פיננסים

מספר משלוחי חב"ד בקמפוסים התכנסו לסדנאת אימון במשרדי 'מרכז חב"ד העולמי' כחלק מיוזמה אסטרטגית של 'הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס' ● ההכשרה ניתנה על ידי מאמן מכירות מקצועי, מר מארק וילנסקי שדאג לאבזר את השלוחים כדבעי בכדי שיוכלו לשמש כמדריכים עבור חבריהים השלוחים  לסיפור המלא
שלוחי חב

הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' נפגש בשבוע שעבר עם מספר משלוחי חב"ד בקמפוסים שהתכנסו לסדנאת אימון במשרדי 'מרכז חב"ד העולמי' כחלק מיוזמה אסטרטגית של 'הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס'.

היוזמה שהוקמה ע"י הרב יוסי גורדון, סגן נשיא 'חב"ד בקמפוס' נועדה לסייע ל-150 זוגות השלוחים שתחת ארגון 'חב"ד בקמפוס' ברחבי העולם ביצירת אמצעים פיננסים לטווח ארוך, שיבטיחו להם הצלחה גדולה ורמה גבוהה של מצוינות בעבודה החיונית שלהם.

ההכשרה ניתנה על ידי מאמן מכירות מקצועי, מר מארק וילנסקי שדאג לאבזר את השלוחים כדבעי בכדי שיוכלו לשמש כמדריכים עבור חבריהים השלוחים.

"תוכנית זו הינה יחודית בשל מספר סיבות, אחת מהם היא העובדה שאותם שלוחים שהתשתתפו בה יהוו למעשה מדריכים על בסיס יומי לחבריהם השלוחים וידאגו לטפח אצלם את מה שלמדו באופן שיטתי", אומר אבי ווינשטיין, מנהל היוזמה מטעם הארגון 'חב"ד בקמפוס'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.