מערכת COL | יום י"א אדר ב ה׳תשע״א 17.03.2011

אסון גרעיני ביפן: השליח יצא להונג קונג

הרשויות ביפן ממשיכות במאמצים אדירים לעצור את החמרת האסון הגרעיני: מסוקים צבאיים הטילו היום כמויות גדולות של מי ים לתוך מתחם הכורים בפוקושימה בניסיון לקרר את מוטות הדלק הגרעיני שעלולים להיות מותכים בקרוב ולהפיץ קרינה עצומה ● אולם משרד ההגנה הודה כי ככל הנראה רמות הקרינה עדיין גבוהות ● שליח חב"ד לטוקיו, הרב מנדי סודקביץ', יצא להונג קונג השכנה, זאת בשל הסכנה הגדולה השוררת ביפן  לסיפור המלא
אסון גרעיני ביפן: השליח יצא להונג קונג
שליח חב"ד בטוקיו הרב מנחם-מענדל סודקביץ' על רקע רעידת האדמה ביפן

הרשויות ביפן ממשיכות במאמצים אדירים לעצור את החמרת האסון הגרעיני: מסוקים צבאיים הטילו היום כמויות גדולות של מי ים לתוך מתחם הכורים בפוקושימה בניסיון לקרר את מוטות הדלק הגרעיני שעלולים להיות מותכים בקרוב ולהפיץ קרינה עצומה. אולם משרד ההגנה הודה כי ככל הנראה רמות הקרינה עדיין גבוהות. 

שגרירות ארצות הברית קראה לאזרחיה לעזוב את האזור שברדיוס של 80 ק"מ מהמתקן בפוקושימה או להסתגר בבית. ממשלת יפן הודיעה כי היא ממשיכה לשמור על טווח פינוי של 20 ק"מ, כאשר אזרחים במרחק של 30 ק"מ נקראו שלא לצאת מבתיהם.

שליח חב"ד לטוקיו, הרב מנדי סודקביץ', יצא להונג קונג השכנה, זאת בשל הסכנה הגדולה השוררת ביפן. המצב ביפן כעת לא ברור וכי על פי הדיווחים, במקום יש אסון גרעיני שמוקדם עדיין לדעת את תוצאותיו.

ל-COL נודע כי הרב סודקביץ' מתארח כעת אצל שליח חב"ד בהונג קונג, ונוטל חלק בפעילות עם הקהילה היהודית. במקביל, רבים מהקהילה עומדים בקשר טלפוני הדוק עימו, והוא מסייע להם טלפונית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.