מערכת COL
|
יום ט' אדר ב ה׳תשע״א
15.03.2011
איך משפיעים על הילדים? בלוד קיבלו תשובות ● סיקור, גלריה
ערב חינוך מיוחד נערך בתלמוד-תורה חב"ד בלוד, בהשתתפות מאות מהורי השיכון. הערב נפתח בברכתו של הרב ברוך-בועז יורקוביץ' המרא דאתרא, בדבר מעלת החינוך החסידי והפנמתו בקרב התלמיד "שנחוש שאנו בנים של הרבי" לסיפור המלא
למעלה: הרב חיטריק נואם (צילום: ברלה שיינר, COL) למטה: מופע הילדים (צילום: י"ח)
ערב חינוך מיוחד נערך בתלמוד-תורה חב"ד בלוד. הערב נפתח בברכתו של הרב ברוך-בועז יורקוביץ' המרא דאתרא, בדבר מעלת החינוך החסידי והפנמתו בקרב התלמיד "שנחוש שאנו בנים של הרבי".
תזמורת ילדי הת"ת בניצוחו של ר' ירון עוז הנעימו בכלי נגינה שונים בביצוע ניגונים חסידיים מעוררי לב ומרוממי נפש.
במהלך הערב עלו והנעימו יילדי המקהלה בניצוחו של ר' שלום כינורי בניגונים חסידיים.
מנהל הת"ת הרב ברק כוכבי עמד בדבריו על היוקר של כל אחד ואחד מהתלמידים ובדבר החשיבות לחייך ולהקשיב לכל תלמיד באשר הוא.
בחלק זה של הערב צפה הקהל בקטע וידאו מהרבי בענין הלקח הנלמד ממרדכי היהודי - "להיות יהודי גאה בכל מעשיו".
בשיאו של הערב פתח הרב יוסף יצחק חיטריק נשא דברים מאלפים במעלת הצורך להיות עם התלמיד, להכנס ללב ולרכוש את אמונו שרק אז יהיו לדברינו השפעה עליו.
בסיום ההרצאה המרתקת עלו והופיעו ילדי המקהלה בניצוחו של ר' שלום כינורי ושרו ניגוניים חסידיים.
הניגונים פתחו את הלב והמילים החינוכיות חדרו פנימה.
תזמורת ילדי הת"ת בניצוחו של ר' ירון עוז הנעימו בכלי נגינה שונים בביצוע ניגונים חסידיים מעוררי לב ומרוממי נפש.
במהלך הערב עלו והנעימו יילדי המקהלה בניצוחו של ר' שלום כינורי בניגונים חסידיים.
מנהל הת"ת הרב ברק כוכבי עמד בדבריו על היוקר של כל אחד ואחד מהתלמידים ובדבר החשיבות לחייך ולהקשיב לכל תלמיד באשר הוא.
בחלק זה של הערב צפה הקהל בקטע וידאו מהרבי בענין הלקח הנלמד ממרדכי היהודי - "להיות יהודי גאה בכל מעשיו".
בשיאו של הערב פתח הרב יוסף יצחק חיטריק נשא דברים מאלפים במעלת הצורך להיות עם התלמיד, להכנס ללב ולרכוש את אמונו שרק אז יהיו לדברינו השפעה עליו.
בסיום ההרצאה המרתקת עלו והופיעו ילדי המקהלה בניצוחו של ר' שלום כינורי ושרו ניגוניים חסידיים.
הניגונים פתחו את הלב והמילים החינוכיות חדרו פנימה.
צילום: ברלה שיינר, COL
צילום: ברלה שיינר, COL
צילום: ברלה שיינר, COL
+46
צפה בעוד תמונות
הוסף תגובה
0 תגובות