מערכת COL | יום ז' אדר ב ה׳תשע״א 13.03.2011

"עובדות חשובות לא נמסרו לבי"ד שחתם על כתב העיקול"

הרב יוסף ברוין, הוא הצלע השלישית של הבד"ץ בשכונת קראון הייטס, כך אומר יו"ר ועד הקהל ר' זכי תמיר. בשיחה עם COLlive.com מספר תמיר כי עובדות חשובות לא נמסרו לרב חיים קראוס שחתם על כתב ה"עיקול" נגד מינוי הרב ברוין, וכי לדברי הרב רוזנברג, ברגע שכל הצדדים חתמו מראש על זבל"א, לא ייתכן שכל מי שלא מרוצה מתוצאות הבחירות, ילך לבית דין אחר כדי להפוך את הפסק, ובכך לא יהיה סוף לסכסוך  לסיפור המלא
הרב יוסף ברוין ב-770

הרב יוסף ברוין, הוא הצלע השלישית של הבד"ץ בשכונת קראון הייטס, כך אומר יו"ר ועד הקהל ר' זכי תמיר.

בשיחה עם COLlive.com חשף זכי כי מספר ימים לאחר הוצאת כתב ה"עיקול" בידי הרב חיים קראוס, הוא שוחח עם הרב אברהם רוזנברג, ששיתף אותו בדברים שאמר לרב קראוס.

לדברי הרב רוזנברג, עוד לפני שיצא כתב ה"עיקול" הוא עידכן את הרב קראוס כי: הבחירות כבר נערכו, החוזה עם הרב ברוין נחתם כבר על ידי רוב חברי ועד הקהל, כל הצדדים חתמו מראש על זבל"א בפני הרבנים שדנו בפרשה, וכי בבחירות השתתף רוב גדול.

זכי טוען כי פרטים חיוניים אלו לא נמסרו לרב קראוס על ידי התובעים.

לדברי הרב רוזנברג, ברגע שכל הצדדים חתמו מראש על זבל"א, לא ייתכן שכל מי שלא מרוצה מתוצאות הבחירות, ילך לבית דין אחר כדי להפוך את הפסק, ובכך לא יהיה סוף לסכסוך.

הרב קראוס הודה לרב רוזנברג, שאם התובעים לא יוכלו להוכיח שהם יכולים לפעול באופן שיכול לאגד את הקהילה כולה, אז הוא היה חוזר בו מכתב ה"עיקול".

עוד מציין זכי כי בעוד שעל כתב ה"עיקול" נכתב כי תאריך השימוע יהיה "בימים הקרובים", הרי שמאז חלפו כמעט שישה שבועות, וועד הקהל לא קיבל שום מסר מבית הדין של קראוס.

זכי מספר כי נעשו ניסיונות רבים להגיע לרב קראוס, אך הוא מעולם לא חזר אליו. "הצלחתי להגיע אליו לרגע קצר לפני כמה ימים. הוא אמר לי להתקשר אליו בערב. מאז, הוא לא קיבל שיחות שלי. אני מקווה שהרב קראוס יסוג מכתב ה"עיקול", כדי שבאמת לא לא תהיה "מלחמה" בין בתי דין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.